menu
Liczba pozycji: 4
Patrząc poprzez sieć – audiobook
Alan Watts
To jeden z najbardziej doniosłych wykładów Alana Wattsa poruszający fundamentalny temat zaufania i kontroli. Problem kontroli pojawia się wszędzie. W społeczeństwach judeochrześcijańskich mówi się, że człowiek rodzi się grzeszny i dlatego jest niegodny zaufania. Dlatego potrzebuje systemu kontroli dbającego o to, aby nie posunął się za daleko. Wychodząc z tego zagadnienia, Watts pokazuje nam nieokreśloność...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5 – audiobook
Renata Zarzycka
Kronika Akaszy to energetyczne Pole Informacji Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość. Jest to bogactwo obfitości informacji, z której każdy może czerpać garściami. Rozmowa z kroniką Akaszy to wrodzona umiejętność każdego człowieka. Wystarczy oczyścić ciało, emocje, uczucia i myśli z energetycznych toksyn, przypomnieć sobie o niej i działać....Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: