menu
Liczba pozycji: 9
LUST: Wpływowa para - opowiadanie erotyczne – audiobook
Beatrice Nielsen
Anna jest zaintrygowana nowymi rodzicami w przedszkolu córki – mężczyzna jest architektem, a kobieta projektantką mody. Gdy para zaprasza Annę i jej męża, Davida, na kolację do swojej luksusowej willi, nie ma możliwości, żeby odmówili. Wkrótce się okaże, że w menu znajdzie się coś więcej, niż jedzenie... Opowiadanie wydano we współpracy ze szwedzką producentką filmową, Eriką Lust. Jej celem jest pokazanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Patrząc poprzez sieć – audiobook
Alan Watts
To jeden z najbardziej doniosłych wykładów Alana Wattsa poruszający fundamentalny temat zaufania i kontroli. Problem kontroli pojawia się wszędzie. W społeczeństwach judeochrześcijańskich mówi się, że człowiek rodzi się grzeszny i dlatego jest niegodny zaufania. Dlatego potrzebuje systemu kontroli dbającego o to, aby nie posunął się za daleko. Wychodząc z tego zagadnienia, Watts pokazuje nam nieokreśloność...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość ma smak halloumi – audiobook
Ginger Jones
To lato będzie miało smak halloumi. Pasją Frei jest gotowanie i choć pracuje w restauracji Taste of the Mediterranean, nie czuje się tam doceniana. Gdy sernik według jej autorskiego przepisu pojawia się w menu, ale zostaje podpisany imieniem kolegi, wściekła i zawiedziona Freya rzuca pracę, a przy okazji także swojego chłopaka. W tym samym czasie dostaje wiadomość o zakwalifikowaniu się do wymarzonego...Data dostępności:
Data publikacji:
Śląskie przypadki. To nie mogło zdarzyć się gdzie indziej – audiobook
Małgorzata Lutowska
Śląskie przypadki. To nie mogło zdarzyć się gdzie indziej, to tytuł najnowszej publikacji Małgorzaty Lutowskiej. W Środzie Śląskiej, małym miasteczku nieopodal Wrocławia, znaleziono skarb! Składają się na niego niezidentyfikowane insygnia królewskie o niebywałej wartości, prawdopodobnie ze średniowiecza. Na znalezisko trafiono przypadkiem, podczas rozbiórki starych piwnic, przy wykonywaniu wykopów...Data dostępności:
Data publikacji:
Emmy: Emmy 0 - Konfirmacyjny bzik? Kto, ja? – audiobook
Mette Finderup
Emmy cieszy się bardzo (ale to naprawdę bardzo!), że wkrótce przystąpi do konfirmacji. Wie też doskonale, dlaczego ten wielki dzień będzie perfekcyjny. Trzeba skrupulatnie przygotować listę życzeń, znaleźć idealną sukienkę, białą limuzynę, która będzie czekała po wyjściu z kościoła, no i oczywiście zamówić perfekcyjne miejsce na przyjęcie konfirmacyjne – z absolutnie wykwintnym menu. Emmy musi jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5 – audiobook
Renata Zarzycka
Kronika Akaszy to energetyczne Pole Informacji Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość. Jest to bogactwo obfitości informacji, z której każdy może czerpać garściami. Rozmowa z kroniką Akaszy to wrodzona umiejętność każdego człowieka. Wystarczy oczyścić ciało, emocje, uczucia i myśli z energetycznych toksyn, przypomnieć sobie o niej i działać....Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: