menu
Liczba pozycji: 10
Miłosne menu – ebook
Elizabeth Bevarly
Hogan zostaje dziedzicem ogromnej fortuny. Majątek to jego szansa na odzyskanie Anabel, dawnej miłości, z którą rozdzieliła go różnica statusu społecznego. By zwrócić na siebie jej uwagę eleganckimi przyjęciami, zatrudnia w swej rezydencji Chloe, ekstrawagancką mistrzynię kulinarną. W ten sposób sam siebie wystawia na pokusę. Zaczyna pragnąć Chloe...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość o smaku cannoli – ebook
Jennifer Probst
Romans z włoską kuchnią w tle. Miranda nawet nie pomyślała o tym, że może jeszcze kiedyś spotkać Gavina Luciano. Po tym jak trzy lata temu zniknął, w samym środku ich gorącego romansu, Miranda jest gotowa wystawić mu słony rachunek... Zemsta jest najlepszym daniem w miłosnym menu Mirandy.Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Wpływowa para - opowiadanie erotyczne – ebook
Beatrice Nielsen
Anna jest zaintrygowana nowymi rodzicami w przedszkolu córki – mężczyzna jest architektem, a kobieta projektantką mody. Gdy para zaprasza Annę i jej męża, Davida, na kolację do swojej luksusowej willi, nie ma możliwości, żeby odmówili. Wkrótce się okaże, że w menu znajdzie się coś więcej, niż jedzenie... Opowiadanie wydano we współpracy ze szwedzką producentką filmową, Eriką Lust. Jej celem jest pokazanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość ma smak halloumi – ebook
Ginger Jones
To lato będzie miało smak halloumi. Pasją Frei jest gotowanie i choć pracuje w restauracji Taste of the Mediterranean, nie czuje się tam doceniana. Gdy sernik według jej autorskiego przepisu pojawia się w menu, ale zostaje podpisany imieniem kolegi, wściekła i zawiedziona Freya rzuca pracę, a przy okazji także swojego chłopaka. W tym samym czasie dostaje wiadomość o zakwalifikowaniu się do wymarzonego...Data dostępności:
Data publikacji:
Pewnego razu w kawiarni na końcu świata – ebook
John Strelecky
Minęło sporo czasu od drugiej wizyty Johna w niesamowitej kawiarni na końcu świata. Wraz z upływem lat John się starzeje i ponownie potrzebuje odkryć siebie na nowo. Gdy mężczyzna wraca z pogrzebu swojego ojca chrzestnego, drogę powrotną utrudnia mu niespodziewana burza oraz awaria samochodu. Podróż Johna okazuje się… kolejną wizytą w miejscu, w którym podjął najważniejsze decyzje dotyczące swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Kawiarnia na końcu świata. Opowieść o sensie życia. – ebook
John Strelecky
W małej kawiarni w miejscu tak odległym, że znajduje się pośrodku niczego, John - człowiek żyjący w pośpiechu – znalazł się na rozdrożu. Zamierzając jedynie zjeść i zatankować paliwo, zanim wyruszy w podróż, znajduje tu pożywienie zupełnie innego rodzaju. Oprócz specjałów dnia, menu kawiarni wymienia trzy pytania, do których rozważenia są zachęcani wszyscy goście: Dlaczego tu jesteś? Czy boisz się...Data dostępności:
Data publikacji:
Powrót do kawiarni na końcu świata – ebook
John Strelecky
Kontynuacja bestsellera nr 1 – Kawiarnia na końcu świata, w świetnym tłumaczeniu Alicji Laskowsiej. Pewnej przypadkowej nocy, na zapomnianej drodze, życie Johna zmieniło się na zawsze, gdy zawędrował do niewielkiego miejsca czule zwanego, jako „Kawiarnia Dlaczego tu jesteś?”. Po spędzeniu tam całego wieczoru wyszedł z nowym spojrzeniem na sens całego swojego życia. Ku jego wielkiemu zaskoczeniu,...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: