moralność
Liczba pozycji: 6
Zasada nenufaru. Menedżerowie i podwójna moralność. Jak chciwość sytych rujnuje świat – ebook
Daniel Goudevert
Daniel Goudevert - publicysta i doświadczony menedżer branży motoryzacyjnej - w pełen pasji sposób opisuje tajniki świata wielkiego biznesu i demaskuje jego niszczącą moc zwiększającą przepaść między biednymi i bogatymi. Podważa również mit o czysto racjonalnych zasadach ekonomii i uświadamia nam, jak niebezpieczna jest to iluzja. Wiele miejsca i emocjonalnego zaangażowania poświęca zagadnieniu moralności...Data dostępności:
Data publikacji:
Rola Kościołów w życiu gospodarczym ziem polskich – ebook
Kamil Kowalski Rafał Matera Andrzej Pieczewski
Religia, poprzez działania i przekonania ludzi, wpływa na gospodarkę na wielu płaszczyznach. Kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, a także model rodziny czy innowacji naukowo-technicznych lub społecznych. Ponadto wyznania religijne zorganizowane w Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowy Uzbekistan – ebook
Agnieszka Pikulicka-Wilczewska
Kiedy opadł kurz po rozpadzie Związku Radzieckiego, Uzbekistan po raz pierwszy w historii mógł sam decydować o sobie. Naczelną zasadą nowego porządku stał się maʼnaviyat („moralność” lub „duchowość”) – życie w pokoju i harmonii, przywiązanie do ojczyzny i rodziny, szacunek dla starszych, troska o młodych, miłość do języka uzbeckiego. Administracja państwowa pod wodzą prezydenta Isloma Karimova, który...Data dostępności:
Data publikacji:
Religia a gospodarka. Judaizm - Chrześcijaństwo - Islam – ebook
Janusz Skodlarski
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Celem książki jest wykazanie wpływu religii na gospodarkę i wzajemnego ich przenikania. Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał ludzki. Wchodzą one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia zaś, poprzez doktrynę, a także działania i przekonania swych wyznawców, propaguje określony...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia tłumu – audiobook
Gustave Le Bon
Słynne dzieło francuskiego socjologa i psychologa. Le Bon uważany jest za jednego z ojców psychologii społecznej, jako pierwszy podjął próbę analizy zachowania tłumu ludzkiego. Jego obserwacje zawsze pozostaną aktualne, bo tak, jak nie zmienia się ludzka natura, tak samo nie zmienia się sposób działania tłumu, a przynależność do niego dotyczy każdego z nas, nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi....Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój osobisty kluczem do sukcesu – audiobook
Ryszard Krupiński
Ze wstępu Propozycja literatury psychologiczno - motywacyjnej dostępnej w księgarniach jest niezwykle szeroka. Jednak większość książek ma albo charakter naukowy, mało czytelny i niezrozumiały dla zwykłego Kowalskiego, albo też opisuje zjawiska fragmentarycznie, koncentrując się na wąskiej perspektywie. Możemy odnaleźć szereg poradników, które uczą i pouczają nas jak się zmotywować, odnieść sukces,...Data dostępności:
Data publikacji: