Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

muzyki

Liczba pozycji: 13
  • CENA NEXTO

    Minimalizm religijny – ebook

    Ryszard Popiołek  

    Eseje o tematyce religijno-kulturowej. Książka składa się z trzech niepowiązanych tekstów. Pierwszy, tytułowy, próbuje przenieść na obszar religii idee minimalizmu wzięte z muzyki i sztuki. Drugi na podstawie fenomenów mistyki gór i mistyki sztuki wprowadza na scenę mistyki nowego aktora – świeckiego. Trzeci to uwagi, czasami krytyczne, czasami entuzjastyczne, do wybranych aspektów myśli A. de Mel...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Polska. Eseje o stuleciu – ebook

    „Polska. Eseje o stuleciu” to publikacja przygotowana w związku z, przypadającą w 2018 roku, setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległośc i zawiera summę tekstów, czyli 39 esejów autorstwa najwybitniejszych przedstawicieli polskich uczelni i ośrodków naukowych w kraju, m.in.: Marka Belki, Adama D. Rotfelda, Andrzeja Chwalby, Andrzeja Friszkego, Jana Miodka, Krystyny Skarżyńskiej, Janusza H....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Tłumaczenie w prawie autorskim – ebook

    Jakub Doliński  

    W publikacji zaprezentowano autorską koncepcję nowego podgatunku dzieła inspirowanego, tzw. utworu autonomicznego. Problematykę oryginalności i zależności tłumaczenia w stosunku do utworu macierzystego zobrazowano licznymi przykładami z literatury, muzyki i filmu. W monografii omówiono m.in. takie zagadnienia jak: prawne aspekty tłumaczeń komputerowych, status „pirackich” napisów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 99,00 zł 110,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Biznes muzyczny – ebook

    Patryk Gałuszka  

    Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,74 zł 46,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Praga – ebook

    Mariusz Surosz  

    Praga. Od wieków przyciąga, fascynuje i inspiruje, nie pozwala o sobie zapomnieć. Do jej pasjonatów zalicza się także Mariusz Surosz, który od lat zgłębia tajemnice miasta i istotę czeskości. Tropiąc miejsca i symbole związane z kształtowaniem się czeskich mitów, spaceruje między pomnikami i kamienicami, ogląda obrazy i słucha muzyki. Podąża tropem dwóch Janów – Husa i Žižki – oraz husytyzmu, który...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,71 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego. Każdy rozdział opracowania zawiera omówienie innej dziedziny życia (m.in. mody, reklamy, muzyki, filmu, sportu, turystyki), w której dochodzi do przywłaszczenia takich dóbr kultury jak: tradycja, zwyczaje, symbole, wartości, a nawet skojarzenia. Książka zawiera liczne, opatrzone...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Utwór muzyczny jako przedmiot prawa autorskiego – ebook

    Aleksandra Sewerynik  

    Utwór muzyczny jako przedmiot prawa autorskiego" to monografia prawnicza autorstwa Aleksandry Sewerynik, która oprócz studiów prawniczych, ukończyła Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina. Dzięki temu autorka swobodne porusza się w obszarach prawa i muzyki, co pozwala na integralne podejście do zagadnienia ochrony utworu muzycznego w prawie autorskim. Monografia zawiera szczegółowe rozważania na temat...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 143,10 zł 159,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 143,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań – ebook

    Joanna Łodziana-Grabowska   Jan W. Wiktor  

    Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook

    Filip Sobel  

    Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Język reklamy. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA