mysli
Liczba pozycji: 372
Sprzedaż naturalna – ebook
Fryderyk Karzełek
"Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ponieważ staniesz się "sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.Data dostępności:
Data publikacji:
UNSCRIPTED – ebook
MJ DeMarco
UNSCRIPTED pokaże Ci, jak zmienić zapisy zabijającego życiowe marzenia skryptu. Poznaj sposób na odejście z pracy i ucieczkę od szaleństwa wymiany własnego życia za wypłatę i obietnicę nazwaną emeryturą. Czy nie lepiej porzucić SKRYPT już dzisiaj i przejąć kontrolę nad własnym życiem, zamiast być przez nie kontrolowanym?Data dostępności:
Data publikacji:
Myśli nowoczesnego Polaka – ebook
Roman Dmowski
" „ Myśli nowoczesnego Polaka ” jest to tekst polityczny Romana Dmowskiego. Roman Dmowski pisze w przedmowie do swojego trzeciego wydania Myśli nowoczesnego Polaka, że celem jego książki nie było propagowanie czytelnika na rzecz pewnych dogmatów, ale pobudzenie go do myślenia o rzeczach, które dla autora mają pierwszorzędną doniosłość moralną. Cel ten lepiej osiągnięty zostanie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Filozoficzne ujęcia wyobraźni poetyckiej. Wprowadzenie do myśli Gastona Bachelarda – ebook
Paulina Gurgul
Jak można zbadać wyobraźnię? Jak uchwycić dziedzinę tak dynamiczną, odznaczającą się różnorodnością przedmiotów? Jak opisać jej wytwory, zrozumieć kierujące nią prawa? Jak poradzić sobie ze szczególną sytuacją namysłu nad władzą świadomości, w którą podmiot jest bezpośrednio uwikłany? Książka szkicuje kontekst intelektualny i artystyczny, w jakim kształtowała się koncepcja wyobraźni poetyckiej Gastona...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśli o górach i wspinaniu – ebook
Andrzej Matuszak
"Zbiór ponad tysiąca cytatów, zaczerpniętych z opowiadań, bujdałek, esejów, relacji, wierszy i innych gatunków literackich, powstałych głównie w XIX i XX wieku. Wśród ich autorów znaleźli się światowej sławy wspinacze, pisarze należący do klasyki literatury, ale i twórcy mniej znani. Jedni pisali o górach i ludzkich z nimi zmaganiach z czcią i namaszczeniem, inni tylko z szacunkiem, wreszcie znaleźli...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka brandingu – ebook
Maciej Tesławski
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie – ebook
Łukasz Kruszewski
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku . Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji: