mysli
Liczba pozycji: 250
Sprzedaż naturalna – ebook
Fryderyk Karzełek
"Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami – kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ponieważ staniesz się "sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji.Data dostępności:
Data publikacji:
UNSCRIPTED – ebook
MJ DeMarco
UNSCRIPTED pokaże Ci, jak zmienić zapisy zabijającego życiowe marzenia skryptu. Poznaj sposób na odejście z pracy i ucieczkę od szaleństwa wymiany własnego życia za wypłatę i obietnicę nazwaną emeryturą. Czy nie lepiej porzucić SKRYPT już dzisiaj i przejąć kontrolę nad własnym życiem, zamiast być przez nie kontrolowanym?Data dostępności:
Data publikacji:
Stanisław Brzozowski - drogi myśli. – ebook
Andrzej Walicki
KLASYCY WSPÓŁCZESNEJ POLSKIEJ MYŚLI HUMANISTYCZNEJData dostępności:
Data publikacji:
Myśli nowoczesnego Polaka – ebook
Roman Dmowski
„Myśli nowoczesnego Polaka” stanowią najbardziej znane dzieło w historii ruchu narodowego oraz najważniejszą publikację polityczną Dmowskiego. Autor przedstawił tam swoje poglądy na szereg spraw związanych ze stosunkiem jednostki do narodu i jej zobowiązań względem niego. Zawarte w książce przemyślenia, mimo upływu wielu lat od ich pierwszego wydania pozostają nadal w dużym stopniu aktualne. „Jestem...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozdroże myśli w słowach i obrazach. Tom IV – ebook
Irena Szul - Mazepus vel ESEMIRA
Wzruszający, pełen egzystencjalnych i pobudzających do myślenia zbiór utworów. Wiersze mają duchowy charakter, przedstawiają życie autorki i oddają emocje, które niejednokrotnie nią zawładnęły, zachęcają również do zastanowienia się na własnym życiem. "Rozdroże myśli" to pozycja, która zdecydowanie spodoba się osobom wrażliwym i poszukującym ciekawej poezji. Znaleźć w niej można prawdziwe emocje, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśli nowoczesnego endeka – ebook
Rafał A. Ziemkiewicz
Nigdy jeszcze polska polityka nie była tak destrukcyjna, a zarazem tak jałowa. A wraz z polityka? – debata publiczna. Mam wrażenie, że książka napisana kilka lat temu stała się jeszcze bardziej aktualna. Przeniesienie polityki w sferę symboli, oparcie jej o różnice kulturowe i spór tożsamościowy, gdzie nie ma mowy o żadnym kompromisie, sprowadzenie całej polityki polskiej do kwestii, CZYJA będzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśli samobójcze. Wiersze – ebook
Tomasz Czarny
Mroczne, lepkie, gęste, niepokojące. Depresyjne, dołujące, posępne i nie dające jakiejkolwiek nadziei. Zabierające tlen, radość i chęć życia. Lęki, paranoje i szaleństwo. Oślizgłe, wychodzące z chorego wnętrza duszy autora, a może i z samego Piekła. Czarne, mroczne i nie dające się łatwo sklasyfikować. Idealne jako tło dla własnego, małego nieszczęścia, zerwania z partnerem, wizyty depresji i załamania...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka brandingu – ebook
Maciej Tesławski
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie doświadczeń – ebook
Igor Gałązkiewicz
Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw? Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją? Dlaczego w dobie najnowszych...Data dostępności:
Data publikacji: