na facebooku
Liczba pozycji: 14
Jak wypromować restaurację w internecie – ebook
Dorota Bajczyk
Blisko sto stron porad, pomysłów i inspiracji 50 pomysłów na posty na Facebooku 10 typów postów na Instagramie Prowadzenie LinkedIn dla restauracji Zasady współpracowania z blogerami i jak wybrać nazwę dla restauracji Restauracja w czasie kryzysuData dostępności:
Data publikacji:
Nic konkretnie nie boli – ebook
Jerzy Kaśków
100 tekstów do napisania na facebooku, kartach okolicznościowych i płytach nagrobnych. Metafizyczna medytacja dialoguje z czytelnikiem w harmonii głęboko mądrej. Autor poleca się Państwa uwadze.Data dostępności:
Data publikacji:
Apteki reklamują się w sieci – ebook
Infor Biznes
Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Obudź się gotowy na sukces. Jak zwiększyć poziom energii i osiągnąć każdy cel dzięki porannej rutynie – audiobook
S.J. Scott
Mało kto lubi poranki. Wielu ludzi wręcz ich nie znosi ― rozbudzają się powoli i z trudem wykonują poranne czynności. Inni po pobudce poświęcają czas na bezcelowe i rozpraszające czynności, jak czytanie bezwartościowych postów na Facebooku czy zwyczajne marudzenie. Tymczasem ludzie sukcesu spędzają poranki zupełnie inaczej: przestrzegają swojej porannej rutyny, która daje im zastrzyk energii i pozwala...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji:
NATO – ebook
Opracowanie zbiorowe
Przed szczytem NATO raport sir Johna Chilcota przypomniał światu o kulisach inwazji na Irak w 2003 roku, a Polakom – że mieli swój udział w tym niechlubnym i nieudanym przedsięwzięciu. Niektórzy się spodziewali, że raport będzie punktem wyjścia do krytyki współczesnej roli NATO; aneksja Krymu przez Rosję i naruszenie integralności granic naszego wschodniego sąsiada, Ukrainy, utrudniają jednak wymachiwanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze? – audiobook
Marcin Pietraszek
"Czy Twoja doba także jest za krótka? Noce spędzane nad niedokończonymi zadaniami nie sprawią, że nadrobisz zaległości. Jeśli obudzisz się zmęczony, rano będziesz miał zbyt mało energii, by pracować efektywnie. Sprawy nie ułatwią Ci wciąż nowe e-maile, nieustannie dzwoniący telefon, no i jeszcze ta pokusa, by co chwilę sprawdzać, co nowego zdarzyło się na Facebooku. Być może więc kolejną noc będziesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes w internecie – ebook
Tomasz Bonek Marta Smaga
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: