naprzeciw
Liczba pozycji: 28
Wichura i trzciny – audiobook
Irena Krzywicka
Powieść oparta na autentycznych wydarzeniach. Jej bohater, Grzegorz Polański, jest młodym człowiekiem zmagającym się z chorobą Heinego-Medina. Nastolatek, niegdyś wysportowany i przebojowy, musi stawić czoła niepełnosprawności, bezsilności, świadomości braku szans na spełnienie niegdysiejszych marzeń. Grzegorz ma jednak wiele determinacji oraz wsparcie – pomagają mu matka i przyjaciel, Michał. Bohaterowie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zdobyć przyjaciół – audiobook
Dale Carnegie
Książka sprzedana w łącznym ponad 20 milionowym nakładzie, przetłumaczona na wszystkie niemal języki świata. Książka „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” od momentu pojawienia się w 1937 r. poruszała swą niezwykłą treścią coraz to większe rzesze czytelników, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Ciągła sprzedaż i wciąż nowe wydania dowodzą, że popularność ta nie była tylko przejściową...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie projektami - studia przypadków – ebook
Bartosz Grucza Krzysztof Ćwik
Mimo istnienia solidnej podbudowy teoretycznej, wciąż brakuje na rynku publikacji, które omawiałyby zagadnienia projektowe w prostej i przyjaznej dla czytelnika formie opisu konkretnych doświadczeń osób na co dzień zajmujących się projektami. Książka ma wyjść naprzeciw tym potrzebom, ukazując zbiór praktyk projektowych różnych przedsiębiorstw działających w Polsce i reprezentowanych przez nie branż....Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek finansowy w badaniach ilościowych – ebook
Wiesława Przybylska-Kapuścińska
Książka wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom, związanym z poszukiwaniem nowych rozwiązań w zakresie badania - zarówno polityki gospodarczej, jak i wybranych aspektów struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku finansowego. Zainteresowania Autorów skupiły się wokół prób zastosowania różnych modeli i metod pomiaru funkcjonowania sfery makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Wśród podjętych zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook
Opracowanie zbiorowe
Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....Data dostępności:
Data publikacji: