Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

naprzeciw

Liczba pozycji: 23
  • Pan Nieidealny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Pan Nieidealny – audiobook

    S.E. Karczewska  

    Molly Morgan jest piękną, młodą kobietą. Pracuje w salonie jubilerskim, projektując biżuterię. Świetnie płatna praca, przystojny mąż, wspaniały dom. Wszystko wydaje się być idealne, gdy nagle do pustego mieszkania naprzeciw wprowadza się nowa lokatorka. Perfekcyjne jak dotąd małżeństwo zostaje wystawione na próbę. Poukładane życie Molly rozpada się w jednej chwili, a to dopiero początek jej kłopotów....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,66 zł 32,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie projektami - studia przypadków – ebook

    Bartosz Grucza   Krzysztof Ćwik  

    Mimo istnienia solidnej podbudowy teoretycznej, wciąż brakuje na rynku publikacji, które omawiałyby zagadnienia projektowe w prostej i przyjaznej dla czytelnika formie opisu konkretnych doświadczeń osób na co dzień zajmujących się projektami. Książka ma wyjść naprzeciw tym potrzebom, ukazując zbiór praktyk projektowych różnych przedsiębiorstw działających w Polsce i reprezentowanych przez nie branż....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,97 zł 33,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,97 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rynek finansowy w badaniach ilościowych – ebook

    Wiesława Przybylska-Kapuścińska  

    Książka wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom, związanym z poszukiwaniem nowych rozwiązań w zakresie badania - zarówno polityki gospo­darczej, jak i wybranych aspektów struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku finansowego. Zainteresowania Autorów skupiły się wokół prób zastosowania różnych modeli i metod pomiaru funkcjonowania sfery makro-, mezo- i mikroekonomicz­nej. Wśród podjętych zagadnień...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,98 zł 25,53 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 4. Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
    CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 23

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA