o czym
Liczba pozycji: 84
Katedry cuda w koronie Europy – ebook
Krzysztof Jan Derda-Guizot
Ostatni trzeci tom opowiadający o katedrach jako cudach architektury średniowiecza, czy też czasów nieco późniejszych, ma za zadanie przybliżyć je czytelnikowi i pokazać czym one są i czym mogą być, jeśli nie otoczymy ich swoją opieką.Data dostępności:
Data publikacji:
Odczuwanie architektury – ebook
Steen Eiler Rasmussen
Nowe wydanie klasycznej już książki poświęconej relacjom architektury i zmysłów . Duński architekt w prosty, bezpośredni sposób opowiada o tym, czym jest otaczająca nas przestrzeń, co stanowi o jakości miejsc, w których żyjemy, na czym polega urok niektórych budynków. Interesuje go nie tylko aspekt przestrzenny, pisze także o kontrastach między pustką i pełnią, kolorach i planach, skali i proporcji...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia muzyki dla dzieci – ebook
Oskar Łapeta
Czym jest muzyka? Jaki jest jej cel? Jak to jest, że zachwyca kolejne pokolenia i przynosi tak wiele przyjemnych doznań? Na te pytania i wiele innych odpowie Autor książki, muzykolog Oskar Łapeta. Zapraszamy w fascynującą podróż po historii muzyki wszystkich epok. Opowieść o najsłynniejszych kompozytorach, najbardziej znanych formach muzycznych będzie doskonałym wstępem do świata muzycznych fascynacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Soloseks bez pruderii: jak, gdzie i czym? - przewodnik dla osób z cipką – audiobook
Catrina Curant
"Jeśli zwykle czujemy przymus performowania i wypadania dobrze przed innymi, to w soloseksie możemy przestać się przejmować tym, jak wypadamy, czy komuś jest dobrze, czy zamierzamy udawać orgazm albo czy musimy go mieć. W tej chwili zyskujemy szansę, by mieć to w całkowitym poważaniu. Liczysz się tylko Ty. I to, na co masz ochotę". Soloseks bez pruderii, czyli pokochaj się ze swoją cipką! Jak to jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryptowaluty dla zabieganych – audiobook
Michał Zajda
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
B jak Bauhaus – ebook
Deyan Sudjic
Tytuł przewrotny, bo autor, wybitny brytyjski krytyk dizajnu, nie tylko o Bauhausie pisze: A jak autentyk, B jak Bauhaus, C jak cztery kółka – i tak aż do końca alfabetu. To subiektywny, wycinkowy, ale jednocześnie fascynujący portret przedmiotów z których powstał (i nadal powstaje!) nowoczesny świat. Deyan Sudjic, dyrektor Design Museum w Londynie, w kilkudziesięciu niedługich rozdziałach z równą...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cywilizacja – ebook
Kenneth Clark
Kenneth Clark oprowadza czytelnika po dziejach europejskiej kultury. Pisząc o gotyckich katedrach, artystach włoskiego renesansu, francuskich myślicielach oświecenia, austriackich kompozytorach, angielskich poetach romantycznych, a nawet o konstruktorach tuneli kolejowych, Clark roztacza swój „własny punkt widzenia” na to czym jest zachodnia cywilizacja i jakie wartości ją ukształtowały. „Na książkę...Data dostępności:
Data publikacji: