objaśnia
Liczba pozycji: 2
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pampiludki na Szlaku Szczęścia – audiobook
Asia Olejarczyk
- Już nie mogę się doczekać! - Alimemek przestępował z nogi na nogę. - To już dziiiś, już dziiiś! - cieszył się Gideon. Tup-tup skakał wesoło koło jego nóg. - Gotowi? - spytała Sara, która pojawiła się przy nich nagle nie wiadomo skąd. Przyjaciele mieli dziś wybrać się na Szlak Szczęścia. To wyprawa, na którą wyruszają tylko nieliczne, chętne pampiludki, jest bowiem bardzo trudna i momentami niebezpieczna....Data dostępności:
Data publikacji: