od czego zacząć
Liczba pozycji: 9
Nowoczesny Deweloper. Jak zarabiać na inwestycjach deweloperskich – audiobook
Daniel Siwiec
CZEGO SIĘ Z NIEJ NAUCZYSZ ? Jak znaleźć właściwy teren pod inwestycje Jak liczyć opłacalność inwestycji Jak ograniczać ryzyko związane z inwestycją deweloperską Jak unikać pułapek na różnych etapach inwestycji Jak planować skuteczny marketing i sprzedaż CO CI DA TA KSIĄŻKA? Praktyczne porady od czego zacząć działanie w branży deweloperskiej Sprawdzone przykłady opłacalnych projektów...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Medytacja dla zabieganych. Jak w 8 tygodni zmienić swoje życie – audiobook
Dorota Mrówka
Oczyść umysł, rozjaśnij myśli Chcesz zacząć medytować , ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Od dawna myślisz o tej praktyce, jednak powstrzymuje Cię przekonanie, że zajmuje ona bardzo dużo czasu i wymaga wielu poświęceń? Obawiasz się, że medytowanie wpłynie na Ciebie tak głęboko, że zmieni Twój światopogląd, czego sobie absolutnie nie życzysz? Twoje rozterki i wątpliwości są jak najbardziej zrozumiałe...Data dostępności:
Data publikacji:
Podcast od podstaw. Zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes – audiobook
Wojciech Strózik
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które...Data dostępności:
Data publikacji:
50-tka dookoła świata – audiobook
Katarzyna Kozłowska
Świat jest piękniejszy i bezpieczniejszy niż nam się wydaje - wystarczy zdobyć się na odwagę, by go lepiej poznać! Stwierdzenie, że „życie zaczyna się po pięćdziesiątce” co prawda brzmi ładnie, ale jak się zabrać do jego realizacji? Dla Kasi, kobiety dojrzałej, szczęśliwej matki i żony, wcale nie było to takie oczywiste. Przyszedł jednak moment, w którym uświadomiła sobie, że nie warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci – audiobook
Mark Anastasi
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobiety. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Dagmara Gmitrzak
Oto Twoja najważniejsza życiowa relacja. Zadbaj o nią! Może już to słyszałaś: tyle jesteś w stanie dać z siebie innym, ile masz wewnętrznych zasobów. I odwrotnie ... jeżeli ich nie posiadasz, nie masz się czym podzielić. Dlaczego miałabyś być dla innych życzliwa, cierpliwa i wyrozumiała, jeśli zbyt dużo wymagasz od siebie? Skąd masz czerpać siłę do spotkania ze światem, jeśli czujesz się nieszczęśliwa?...Data dostępności:
Data publikacji:
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook
Marcin Dąbrowski
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: