Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

oferty pracy

Liczba pozycji: 4
  • PROMOCJA

    Tylko dobre wiadomości – ebook

    Agnieszka Krawczyk  

    Wszyscy kochamy powieści o miłości… Dziennikarka Izabela Oster z dnia na dzień rzuca pracę w telewizji. Nie wszystko jednak toczy się po jej myśli. Nowe oferty pracy nie spływają, a pracodawcy nie pukają do jej drzwi. Na szczęście przyjaciółka, Kamila Rudnicka-Clement, składa jej propozycję nie do odrzucenia. Kobieta odziedziczyła bowiem podupadające pismo dla pań, natomiast Izabela ma jej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,80 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook

    Robert B. Cialdini   Noah Goldstein   Steve Martin  

    Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,94 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,94 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA