oparta
Liczba pozycji: 9
Raj – ebook
Abdulrazak Gurnah
Wielowarstwowa, nieoczywista i piękna opowieść o Afryce, jakiej nie znamy, autorstwa laureata Nagrody Nobla w dziedzinie literatury. Yusuf ma dwanaście lat i granice jego świata wyznaczają dom rodzinny oraz hotel, który prowadzi jego ojciec. Do czasu, kiedy z kolejną wizytą przybywa wuj Aziz - wędrowny kupiec i właściciel sklepu. Chłopiec wraz z wujem wyrusza w podróż, która, choć z przerwami, będzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewers – audiobook
Andrzej Bart
Przepełniona czarnym humorem opowieść o miłości w czasach socjalizmu... Dobiegająca 30-tki Sabina mieszka z matką i babcią, które uważają ją za starą pannę. Kobieta podkochuje się w dyrektorze Barskim, szefie wydawnictwa, w którym pracuje jako redaktorka poezji. Nieoczekiwanie w życiu bojaźliwej Sabiny pojawia się szarmancki i przystojny Bronek, który chce się z nią ożenić. Narzeczony okazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Rodzina Corleone – audiobook
Mario Puzo
Prequel Ojca Chrzestnego , jednej z najwybitniejszych powieści XX wieku, genialnie zekranizowanej przez Francisa Forda Coppolę. Powieść Eda Falco oparta na niewykorzystanym scenariuszu filmowym Maria Puzo. Nowe wydanie, inaugurujące serię wznowień wszystkich dzieł pisarza we wspaniałej szacie graficznej! Historia walki Vita Corleone o wpływy i początków kariery mafijnej jego najstarszego syna,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku – audiobook
Agnieszka Piątkowska
VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości. Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej - pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli - ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym "stare, dobre czasy" przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec pieniądza papierowego – audiobook
Roland Baader
Podstawowe zasady gospodarcze nie są dla Ciebie oczywiste i niespecjalnie Cię interesują, ale jednocześnie czujesz się zaniepokojony zachodzącymi w świecie przemianami? Książka, którą masz w ręku, zaskoczy Cię swoją przenikliwością i pokaże Ci nieubarwioną prawdę o aktualnej sytuacji oraz przyszłości Europy. Baader w klarowny i zrozumiały sposób pomoże Ci podjąć decyzje ważne dla Twojego finansowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów – audiobook
Ryan Holiday
Książka roku 2018 według NPR! Rzecz o tym, jak działa współczesna władza - niezwykła opowieść, którą New York Times uznał za "niesamowicie wciągającą", a The Sunday Times określił jako "porywającą... niesamowitą współczesną historię medialną, którą świetnie się czyta". Przeczytaj książkę, o której wszyscy mówią! To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga irracjonalności – audiobook
Dan Ariely
Dlaczego ból głowy nie ustępuje po zażyciu aspiryny o wartości jednego centa, ale znika bez śladu, kiedy weźmiemy aspirynę, która kosztuje pięćdziesiąt centów? Dlaczego przepuszczamy pieniądze na wystawny posiłek, ale wycinamy kupony, aby zaoszczędzić dwadzieścia pięć centów na puszce zupy? Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji życiowych, wydaje nam się, że dokonujemy mądrych, racjonalnych wyborów....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców – audiobook
Guy Raz
Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This , których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: