Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

photo

Liczba pozycji: 4
  • BestsellerCENA NEXTO

    Press – e-wydanie – 5-6/2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,85 zł 23,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł

    Więcej

    Ocena: 4.9 (10 oceniających) Opinie o produkcie
    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Policja 1/2019 – eprasa

    Praca zbiorowa  

    OKIEM PRAWNIKA / IN THE LAWYER’S EYES Mieczysław Goettel, Właściwość organów w sprawach o eksmisję z lokali mieszkalnych znajdujących się w dyspozycji organów Policji / COMPETENCE OF THE POLICE AUTHORITIES IN EVICTION CASES WITH RESPECT TO RESIDENTIAL UNITS AT THE DISPOSAL OF THE POLICE MATERIAŁY / MATERIALS Artur Pytel, Problematyka rejestrowania oraz rozpowszechniania wizerunku i głosu wyborców...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,95 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Policja 2/2019 – eprasa

    Praca zbiorowa  

    Spis treści MATERIAŁY / MATERIALS Małgorzata Demiańczuk-Popiało, Tekst pisany i analiza językoznawcza jako źródło wiedzy o autorze / WRITTEN TEXT AND LINGUISTIC ANALYSIS AS A SOURCE OF INFORMATION ABOUT THE AUTHOR Waldemar Walczak, Korupcja — ujęcie prakseologiczne i ekonomiczne / CORRUPTION — PRAXEOLOGICAL AND ECONOMIC APPROACH OKIEM PRAWNIKA / IN THE LAWYER’S EYES Artur Pytel, Problematyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,40 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA