plci
Liczba pozycji: 5
Kapitał kobiet – ebook
Linda Scott
Wszyscy wiemy, że kobiety zarabiają gorzej od mężczyzn, wolniej awansują i rzadziej zasiadają w zarządach. Czy jednak jesteśmy tym faktem wystarczająco oburzeni? Czy raczej przyjmujemy jako oczywistość skandal, że połowa ludzkości, która w dodatku w krajach rozwiniętych jest – średnio rzecz biorąc – lepiej wykształcona, dostaje mniejsze wynagrodzenie za tę samą pracę? Czy faktycznie mężczyźni – w szerszej...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Zielonego Wzgórza – ebook
Lucy Maud Montgomery
“Ania z Zielonego Wzgórza” to powieść autorstwa kanadyjskiej pisarki Lucy Maud Montgomery. Jest to pierwsza część słynnego na całym świecie cyklu powieści. Akcja rozgrywa się w Kanadzie na Wyspie Księcia Edwarda w latach 70. i na początku lat 80. XIX wieku. Główną bohaterką powieści jest Anna Shirley – obdarzona bujną wyobraźnią i szalenie gadatliwa 11-letnia rudowłosa dziewczynka z sierocińca,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Avonlea – ebook
Lucy Maud Montgomery
“ Ania z Avonlea ” to powieść autorstwa kanadyjskiej pisarki Lucy Maud Montgomery. Jest to druga część słynnego na całym świecie cyklu powieści. Akcja rozgrywa się w Kanadzie na Wyspie Księcia Edwarda w latach 70. i na początku lat 80. XIX wieku. Główną bohaterką powieści jest Anna Shirley – obdarzona bujną wyobraźnią i szalenie gadatliwa 11-letnia rudowłosa dziewczynka z sierocińca, która zostaje...Data dostępności:
Data publikacji:
Czerniawski – ebook
Andrzej Brzeziecki
Roman Czerniawski, znany również jako Walenty, Armand, Hubert i Brutus. Jeden z największych agentów w historii europejskiego wywiadu. Innowator, którego generał Sikorski osobiście odznaczył orderem Virtuti Militari. Człowiek, który rozkazywał Francuzom, wzbudzał podziw Abwehry, pracował dla rządu Jego Królewskiej Mości, oszukał Hitlera, a przede wszystkim służył Polsce. Na podstawie m.in. niedawno...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Data publikacji: