podpowiada
Liczba pozycji: 12
ELLE Decoration – e-wydanie – 3/2024
ELLE Decoration to najbardziej luksusowy magazyn o wnętrzach i designie. Śledzi najważniejsze trendy w urządzaniu wnętrz oraz podpowiada, co warto wybrać z bogatej oferty dostępnej na rynku. ELLE Decoration inspiruje, ale także oferuje praktyczne porady. Magazyn przedstawia najważniejsze wydarzenia z dziedziny sztuki, kultury, architektury i designu, a także pokazuje wnętrza przez pryzmat najpiękniejszych...Data dostępności:
Data publikacji:
M jak Mieszkanie – e-wydanie – 8/2022
Miesięcznik „M jak Mieszkanie" to wyjątkowy magazyn o urządzaniu wnętrz. Łączy prezentacje najnowszych trendów z poradami najlepszych ekspertów i gotowymi rozwiązaniami do domu. Kieruje się dewizą: „Piękne wnętrza blisko Ciebie". W każdym numerze przedstawia mieszkania czytelników, ich dobrze zaprojektowane kuchnie, łazienki oraz pokoje dziecięce. Inspiruje do zmian - w różnych stylach,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,79 zł- Dostęp online PDF
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Moje Mieszkanie – e-wydanie – 1/2023
Miesięcznik „Moje Mieszkanie” jest wyjątkowym magazynem wnętrzarskim, który nie tylko inspiruje i zachęca do zmian w domu, ale także podpowiada, jak to zrobić zgodnie z naszą dewizą: maksymalny efekt niewielkim kosztem. W każdym numerze prezentujemy sesje zdjęciowe z mieszkań Czytelniczek „MM”, bo cenimy kreatywność i pasję tworzenia, oraz dodatki, dzięki którym dom zyskuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 3,79 zł
Opinie o produkcie3,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,79 zł- Dostęp online PDF
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji:
7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe – audiobook
Stephen R. Covey
"7 nawyków skutecznego działania”, których autorem jest Stephen Covey, to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić, aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji: