podpowiada
Liczba pozycji: 24
Liściki od Wszechświata – ebook
Mike Dooley
Odbierz dzisiejszy liścik i sprawdź, co podpowiada Ci Wszechświat! To, co w 1998 roku roku rozpoczęło się wysyłanym raz w tygodniu e-mailem do niespełna czterdziestu adresatów, przekształciło się w codzienne Liściki od Wszechświata wysyłane do ponad miliona subskrybentów w 185 krajach! Mike Dooley, światowej sławy mówca motywacyjny, autor kilkudziesięciu książek, które zostały przełożone na...Data dostępności:
Data publikacji:
Pracuj jak Budda – ebook
Dan Zigmond
Spójrz na swoją pracę z zupełnie innej strony! Dan Zigmond – nauczyciel zen, redaktor „Tricycle”, największego magazynu o tematyce buddyjskiej w Ameryce Północnej – w swojej najnowszej książce pokazuje, jak starożytna mądrość odnosi się do naszego współczesnego życia i podpowiada nam, w jaki sposób wskazówki Buddy możemy wykorzystać w kierowaniu naszym życiem zawodowym. Z tej przemyślanej,...Data dostępności:
Data publikacji:
My rodzice dorosłych dzieci – ebook
Ewa Woydyłło
Książka ta, to drugi - po Sekretach kobiet – pisany gabinet terapeutyczny. Jest to rodzaj poradnika dla rodziców, którzy nie są zadowoleni ze swoich dorosłych dzieci. Inaczej wyobrażali sobie ich życie, zamartwiają się ich wyborami, pielęgnują poczucie winy za błędy wychowawcze i w wpadają w pułapkę gniewu depresji i zgorzknienia. Autorka radzi aby pozwolić dorosłym dzieciom odejść i zaakceptować...Data dostępności:
Data publikacji:
Radość życia razem. Jak naprawić burzliwe relacje – ebook
David D. Burns
Zacznij cieszyć się pełnymi miłości i zrozumienia relacjami z ludźmi, na których ci zależy Wszyscy mamy kogoś, z kim nie możemy się dogadać – przyjaciółkę, która ciągle narzeka,nieustannie krytykującego nas szefa,wrednego sąsiada,nastoletnie dziecko, które dąsa się i trzaska drzwiami, a może kochającego, ale irytującego partnera. David D. Burns, wybitny psychiatra i autor bestsellerowego poradnika...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadzwyczajny sukces – ebook
Bernardo Stamateas
Oto książka zawierająca proste techniki i strategie pomagające spełnić marzenia. Czy istnieją ludzie, którzy mimo trudnej przeszłości odnieśli sukces, zostali milionerami albo wielkimi przywódcami politycznymi? Oczywiście. Ich sekretem jest to, że wiedzieli, co chcą osiągnąć, i dlatego żyliwedług zasad, które doprowadziły ich do sukcesu. To nie jest niemożliwe. Spełnienie twoich marzeń jest w zasięgu...Data dostępności:
Data publikacji:
Nic nie zdarza się przypadkiem (edycja specjalna) – audiobook
Tiziano Terzani
Ryszard Kapuściński uważał go za wielkiego reportera, którego twórczość można czytać jak poezję. Podróżowanie było dla Tiziano Terzaniego formą istnienia. Kiedy dowiaduje się, że jest ciężko chory, instynkt podpowiada mu, by wyruszyć w podróż. Ale ta podróż różni się od innych. Jest najtrudniejsza, bo każdy krok może być wyborem między rozumem a szaleństwem, między nauką a magią. Z długiego pobytu...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji: