podpowiada
Liczba pozycji: 18
Hela sama. Zasypia – ebook
Kamila Gurynowicz
Gdy zabawki są już posprzątane, a kolacja zjedzona, nadchodzi czas na wieczorne, rodzinne rytuały Heli: kąpiel, mycie zębów, ubieranie w piżamkę i czytanie książek. Lecz gdy przychodzi pora snu, nie wszystko idzie zgodnie z planem - dziewczynka wierci się w łóżku i nie może zasnąć. Hela może jednak liczyć na wsparcie i bliskość mamy oraz jej pomoc przy zasypianiu. "Hela sama. Zasypia" to kolejny tom...Data dostępności:
Data publikacji:
The Chosen One – ebook
Weronika Grudzińska
Ginevra, młoda i niedoświadczona księżniczka, dostaje kilka tygodni na wybranie sobie męża. Najlepszy związek — według jej rodziców — to taki, który zapewni im korzystny sojusz i podniesie ich renomę na arenie międzynarodowej. Staje przed istotnymi pytaniami: wybrać między miłością, której nie zna czy rozumem, który podpowiada jej różne scenariusze przyszłego życia. Wplątana w spisek królowej Anglii...Data dostępności:
Data publikacji:
Niespotykane piękno – ebook
Tamera Alexander
Pod słodkim różem sukni skrywa doświadczenia wojny… a będzie ją czekać kolejna. Pospolitej urody Eleonora Braddock uważa, że nigdy nie wyjdzie za mąż. Jedynym, co nadaje sens jej życiu, jest chęć odnalezienia wdowy po żołnierzu, którego słowa słyszała tuż przed jego śmiercią. Zmagając się z trudnościami i opieką nad ojcem, przyjeżdża do rezydencji Belmont, do ciotki Adelicii Acklen, najbogatszej...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Psy – ebook
John Brads
Poznaj sekretne życie psów! Oto idealna książka dla każdej rodziny, która żyje z psem pod jednym dachem lub takiej, która myśli o przygarnięciu pierwszego pupila. Sekrety życia psów zdradza ekspert od zwierząt domowych – dr John Bradshaw – autor bestsellerowych poradników o psach i kotach. W tej zbeletryzowanej formie przedstawia młodym czytelnikom codzienne życie teriera Rustiego. Dołącz do...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Body Positive. Superprzewodnik po ciałopozytywności – ebook
Nicola Morgan
Zewsząd jesteśmy bombardowani informacjami i obrazami dotyczącymi naszego wyglądu. Media społecznościowe pełne są wystylizowanych i wyretuszowanych zdjęć i porad dotyczących tego, jak być „idealną wersją siebie”. To wszystko wpływa na to, w jaki sposób zaczynamy postrzegać siebie i nasze ciało. Skupiamy uwagę na swoim wyglądzie, dążąc do osiągnięcia ideału. Ta książka przekonuje, że ideały nie istnieją,...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
ZABURZENIA PRZYWIĄZANIA U DZIECI I MŁODZIEŻY – ebook
Chris Taylor
Książka stanowi cenne źródło praktycznych informacji dla osób opiekujących się dziećmi, które doświadczyły traumy, przemocy czy zaniedbania – w tym dla opiekunów zastępczych i pracowników ośrodków opiekuńczo-wychowawczych – oraz dla wspierających te osoby specjalistów: pedagogów, psychologów i terapeutów. Autor wyjaśnia, czym jest przywiązanie, oraz opisuje jego różne style. Tłumaczy, w jaki...Data dostępności:
Data publikacji: