podpowiada
Liczba pozycji: 18
Dieta ketogeniczna na każdą kieszeń – ebook
Wes Shoemaker
Wes Shoemaker stworzył książkę kucharską pełną pysznych i niedrogich przepisów keto, bez obciążania twojego portfela. Udowadnia, że nie trzeba marnować czasu ani pieniędzy, żeby stosować zdrową dietę ketogeniczną i być stale w ketozie. Podpowiada, jak mądrze robić zakupy oraz posiłki na zapas wybierając przy tym proste i tanie składniki, dostępne w każdym sklepie spożywczym. Dania, które prezentuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Żegnaj, tyranie — witaj, przyjacielu! – ebook
Joanna Zawadzka
„Żegnaj, tyranie — witaj, przyjacielu!” to poradnik dotyczący perfekcjonizmu, skierowany głównie do osób, które zmagają się z nim bezpośrednio, oraz ich bliskich. Autorka, na przykładzie historii własnej, w przystępny sposób wyjaśnia w poradniku, czym jest perfekcjonizm, jakie są jego przyczyny oraz konsekwencje. Charakteryzuje ona również osobowość perfekcjonisty i podpowiada, jak sobie poradzić z destruktywnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zdrowo odżywiać dzieci – ebook
Magdalena Dzikiewicz-Polak
Dziecko potrzebuje energii, którą czerpie z jedzenia, by się uczyć i bawić, ale przede wszystkim, by rosnąć i się rozwijać. Od zbilansowanego żywienia zależy jego rozwój fizyczny, zdrowie, praca mózgu i układu odpornościowego. Książka podpowiada, jakie składniki wprowadzić do diety dziecka, by wzmocnić jego odporność, a także pomaga skomponować posiłki, dzięki którym organizm dziecka będzie się rozwijał...Data dostępności:
Data publikacji:
Zatoka śpiewających traw – ebook
Stanisława Fleszarowa-Muskat
Dorota, młoda naukowczyni wraz z zespołem pracuje nad eksperymentalną metodą produkcji agaru. Podczas prac w Zatoce Puckiej poznaje kaszubskich rybaków i poławiaczy alg. Jej uwagę przyciąga Dominik, przystojny kapitan trawlera. Między bohaterami zawiązuje się nić sympatii. Dorota staje przed dylematem. Znając tryb życia marynarskich rodzin, obiecała sobie, że nigdy nie zwiąże się z człowiekiem wychodzącym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdobienie kulinarne. Ciasta, torty, tarty – ebook
Klaudia Puchałka
Co zrobić by ze zwykłego tortu, ciasta czy tarty wyczarować prawdziwe dzieło sztuki? I jak dekorować, by każdy kawałek słodkości wydawał się jeszcze smaczniejszy? Autorka krok po kroku pokazuje jak dekorować torty, ciasta, tarty i inne wypieki na różne okazje – te najbardziej uroczyste, takie jak ślub czy chrzest, a także na te bardziej codzienne, jak urodziny i imieniny. Nie zabrakło też inspiracji...Data dostępności:
Data publikacji:
Niespotykane piękno – ebook
Tamera Alexander
Pod słodkim różem sukni skrywa doświadczenia wojny… a będzie ją czekać kolejna. Pospolitej urody Eleonora Braddock uważa, że nigdy nie wyjdzie za mąż. Jedynym, co nadaje sens jej życiu, jest chęć odnalezienia wdowy po żołnierzu, którego słowa słyszała tuż przed jego śmiercią. Zmagając się z trudnościami i opieką nad ojcem, przyjeżdża do rezydencji Belmont, do ciotki Adelicii Acklen, najbogatszej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak żyć szczęśliwie w innym kraju – ebook
Andrzej Olkiewicz
Andrzej Olkiewicz adresuje swoją książkę do ludzi planujących wyjazd i mieszkających poza krajem ojczystym. Zastanawia się, co emigranci mogą uczynić, by zintegrować się ze społeczeństwem i nie utracić godności. Podpowiada, jak uniknąć rozczarowań, których źródłem są wyobrażenia przywiezione z rodzinnego kraju - nie wytrzymują one zazwyczaj konfrontacji z nową rzeczywistością oraz tym, jak postrzegają...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji: