podpowiada
Liczba pozycji: 24
Znajdę cię, córeczko – audiobook
Dorota Glica
PIĘĆ MINUT, TAK NIEWIELE, A WYSTARCZYŁO, ŻEBYM STRACIŁA WSZYSTKO: IDEALNIE POUKŁADANE ŻYCIE, SZCZĘŚLIWE MAŁŻEŃSTWO, CÓRKĘ. Na bałtyckiej plaży, w środku lata, ginie dwuletnia Marysia. Wszystko wskazuje na to, że dziewczynka się utopiła, chociaż jej ciało nie zostaje odnalezione... Rodzice dziecka muszą zmierzyć się nie tylko z ogromną tragedią, najskrytszymi tajemnicami, ale i hejtem, który...Data dostępności:
Data publikacji:
40 wskazówek ważnych dla kierownika rejestracji. Prawo, zarządzanie, obsługa pacjenta – ebook
Opracowanie zbiorowe
Fachowy poradnik dla osób zarządzających rejestracjami w placówkach medycznych. Omawia w praktyczny sposób najpotrzebniejszych zagadnienia prawne dotyczące organizacji pracy rejestracji i wskazówki dotyczące zarządzania personelem. Podpowiada, jak rozwiązywać problemy najczęściej pojawiające się podczas obsługi pacjentów. Niezbędnik, który wesprze każdego profesjonalnego kierownika rejestracji medycznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zorganizować pracę zdalną krok po kroku - 12 kroków do pełnej kontroli nad sytuacją. Zgodnie z tarczą 4.0 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Efektywność pracy zdalnej zależy w dużej mierze od tego, w jaki sposób ją zorganizujemy. Przepisy o pracy zdalnej nie rozstrzygają wiele w tym zakresie. Jednak wiele rozwiązań podpowiada praktyka oraz inne przepisy. Podpowiadamy więc nie tylko to, jak formalnie wprowadzić rpacę zdalną, ale przede wszystkim jak ją dobrze zorganizować: czas pracy, bhp, zasady nadzoru nad pracownikiem zdalnym, rozwiązania...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Studentka – audiobook
Tess Gerritsen Gary Braver
Nie ma nic gorszego na świecie niż furia porzuconej kobiety. Istnieją dziesiątki sposobów, by się zabić. Frankie Loomis, detektyw bostońskiej policji, poznała już wszystkie. Kiedy jednak zaczyna badać sprawę tragicznego w skutkach upadku młodej dziewczyny z balkonu apartamentowca, instynkt podpowiada jej, że to nie było samobójstwo. Dlaczego w mieszkaniu zmarłej nie znaleziono telefonu komórkowego?...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Być (To Be) – audiobook
Stanisław Raginiak
Nagrania przygotowane we współpracy z Narodowym Centrum Kultury zawierają przesłanie Stanisława Raginiaka w trzech częściach, słowa wierszy z tomiku być w interpretacji Jacka Słupkowskiego oraz 5 piosenek skomponowanych do starszych tekstów Poety. „Bohater tomu wierszy Stanisława Raginiaka przebywa w wielu miejscach - jego pamięć wyraża się poprzez geografią losu, przemyślenia własne i mądrość...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztauwajery – audiobook
Paulina Świst
Po bestsellerowych „Paprocanach” i „Chechle”, intrygująca prawniczka prezentuje kolejny tom serii - „Sztauwajery”. Na czytelników czekają bezbłędne dialogi, wyraziste postaci i niespodziewane zwroty akcji! Julia Czerny nie nadaje się do tych wszystkich gier i podchodów. Zawsze dobrze o tym wiedziała, dlatego nie zajęła się prawem karnym, a przejrzystym i jasnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Bliźnięta – audiobook
Piotr Sitkiewicz Paweł Sitkiewicz
Wyjątkowa książka o bliźniętach napisana przez bliźniaków! · Jak powstają bliźnięta? · Dlaczego czasami są identyczne, a czasami zupełnie różne? · Z jakiego powodu niektórzy się ich boją? · Czy to prawda, że potrafią czytać w swoich myślach? · Czego możemy się od nich nauczyć? Książka odpowiada na wszystkie pytania dotyczące bliźniąt, jakie...Data dostępności:
Data publikacji: