potrzeby
Super Express – e-wydanie – 128/2024
Super Express - najodważniejszy dziennik ogólnopolski, pierwszy polski tabloid. Codziennie dostarcza najbardziej aktualnych informacji z różnych dziedzin życia społeczno-politycznego i gwarantuje rozrywkę. Przedstawia najświeższe wydarzenia z kraju i zagranicy. Pokazuje życie sławnych i bogatych. Angażuje się w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Doradza Czytelnikom w ważnych dla nich kwestiach....Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,57 zł
Opinie o produkcie2,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,70 zł- Dostęp online PDF
Super Express – e-wydanie – 127/2024
Super Express - najodważniejszy dziennik ogólnopolski, pierwszy polski tabloid. Codziennie dostarcza najbardziej aktualnych informacji z różnych dziedzin życia społeczno-politycznego i gwarantuje rozrywkę. Przedstawia najświeższe wydarzenia z kraju i zagranicy. Pokazuje życie sławnych i bogatych. Angażuje się w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Doradza Czytelnikom w ważnych dla nich kwestiach....Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,57 zł
Opinie o produkcie2,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,70 zł- Dostęp online PDF
Super Express – e-wydanie – 126/2024
Super Express - najodważniejszy dziennik ogólnopolski, pierwszy polski tabloid. Codziennie dostarcza najbardziej aktualnych informacji z różnych dziedzin życia społeczno-politycznego i gwarantuje rozrywkę. Przedstawia najświeższe wydarzenia z kraju i zagranicy. Pokazuje życie sławnych i bogatych. Angażuje się w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Doradza Czytelnikom w ważnych dla nich kwestiach....Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 2,57 zł
Opinie o produkcie2,70 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,70 zł- Dostęp online PDF
ZNAK 805 06/2022. Moje duchowe miejsce – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Wytyczanie własnej drogi Krajobraz religijny Polski zmienia się szybko, zwłaszcza w najmłodszym pokoleniu. Według badań CBOS-u 30 lat temu jako wierzący deklarowało się 93% osób między 18. a 24. rokiem życiem. W zeszłym roku było to już tylko 71%. Jeszcze szybciej postępuje zanik praktyk religijnych. Odsetek regularnie chodzących do kościoła spadł w tej grupie aż trzykrotnie: z 69% w 1992 r. do 23%...Data dostępności:
Data publikacji:
Fabryka muchołapek – audiobook
Andrzej Bart
Ile można poświęcić za cenę uratowania wspólnoty? Czy wybór ,,mniejszego zła" jest godny polecenia, gdy w grę wchodzi ludzkie życie? W domu współczesnego polskiego pisarza zjawia się tajemniczy osobnik, który proponuje mu znaczną sumę pieniędzy w zamian za wyjazd do rodzinnej Łodzi i udział w dziwnym procesie sądowym. Oskarżony to Mordechaj Chaim Rumkowski przewodniczący Judenratu, który stworzył w...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 826 3/2024. Pokolenie sztucznej inteligencji – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Pokolenie sztucznej inteligencji. Na naszych oczach dokonuje się technologiczna rewolucja. Świat cyfrowy nie tylko odpowiada na nasze potrzeby, ale kreując je, stwarza coś nowego – wraz z miejscami pracy, mediami, a także konfliktami politycznymi wychodzącymi poza przestrzeń czarnego ekranu. Sztuczna inteligencja, bohaterka licznych dzieł fikcji naukowej, jakkolwiek by się od nas różniła, jest naszą...Data dostępności:
Data publikacji:
ZNAK 817 06/2023. Nowa sztuka miłości – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Nowa sztuka miłości „Miłość niejedno ma imię”, „Od miłości do nienawiści jeden krok”, „Zakochać się na zabój” – to tylko niektóre powszechnie znane powiedzenia, próbujące uchwycić istotę jednego z najważniejszych uczuć w życiu człowieka. Z jednej strony rośnie liczba rozwodów i jednoosobowych gospodarstw domowych, z drugiej – liczba użytkowniczek i użytkowników aplikacji randkowych....Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook
Łukasz Hodorowicz
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji: