powinienes
Liczba pozycji: 15
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook
Jaron Lanier
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz...Data dostępności:
Data publikacji:
Skończ z tym sh*tem! – ebook
Gary John Bishop
Wiesz, że nie powinieneś, ale to robisz. Wiesz, że powinieneś, ale tego nie robisz. I tak w kółko. Nieważne, czy popadłeś w rutynę codzienności, czy nuży cię praca, czy nie możesz znaleźć swojej idealnej połówki, czy masz problemy z oszczędzaniem lub kłopoty z dbaniem o zdrowie, wszystko sprowadza się do jednego: autosabotażu. I na pewno masz już tego dość. Jeśli chcesz, by twoje życie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kogo widzisz w lustrze? Jak się uwolnić od krzywdzących przekonań – ebook
Nesibe Özdemir
Nie jestem wystarczająco dobry. Do niczego się nie nadaję. Nie liczę się. Brzmi znajomo? Nasze przekonania często determinują nasze życie. Decydują o tym, jak patrzymy na samych siebie. Określają nasze zachowania. Ale czy rzeczywiście to, co myślimy o sobie, jest prawdą? Psycholożka i psychoterapeutka Nesibe Özdemir opowiada dziesięć historii o tym, jak pomaga pacjentom zmierzyć się z negatywnymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki – audiobook
Paweł Tkaczyk
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawda o kłamstwach – ebook
Aja Raden
Dlaczego kłamiemy, czemu wierzymy w kłamstwa, w jaki sposób nas oszukują. Jesteś zaskoczony, że uwierzyłeś w kłamstwo. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego uwierzyłeś w prawdę? A może powinieneś, jak twierdzi autorka bestsellera „New York Timesa” Aja Raden, trafnie i wnikliwie analizując krainę oszustów i kłamstw. Wsparta naukową wiedzą z dziedziny historii i psychologii uniwersalna,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa sukcesu. Tom XIII i tom XIV – ebook
Napoleon Hill
Poznaj następne arcydzieło Hilla – dwa kolejne Prawa Sukcesu: Współpraca oraz Porażka. Dzięki pierwszemu poznasz niezaprzeczalne dowody na to, że warto współpracować z ludźmi na polu zawodowym – dobierać dobrze partnerów i pracowników oraz dowiesz się, czym się kierować, aby wybór ten był dla Ciebie korzystny. Przeczytasz także, dlaczego warto ufać współpracownikom i co czeka na tych, którzy w swoich...Data dostępności:
Data publikacji:
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Zagubiony podręcznik życia. Znajdź swoje miejsce na Ziemi – audiobook
Joe Vitale
Zimno, cieplej, gorąco... Byłeś zagubiony... za chwilę zaczniesz rozumieć... Samospełniająca się przepowiednia. Dlaczego wiara czyni cuda? Jak to się dzieje, że pieniądze niszczą słabych ludzi? Czemu tak bardzo przejmujemy się tym, co myślą inni? Myślisz, że jesteś wolnym człowiekiem? Przypomnij sobie rzeczy, które mogłeś i powinieneś był zrobić, ale kiedy przyszło co do czego, zawahałeś...Data dostępności:
Data publikacji: