powoduje
Liczba pozycji: 12
Tele Tydzień – e-wydanie – 22/2024
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje...Data dostępności:
Data publikacji:
To i owo TV – e-wydanie – 22/2024
„To & Owo TV” to magazyn telewizyjny z najbogatszą ofertą - prezentuje programy aż 112 stacji telewizyjnych! Część magazynowa zawiera wywiady z polskimi gwiazdami kina i telewizji, a także rekomendacje najlepszych pozycji programowych polecanych przez redakcję - filmów, programów rozrywkowych, seriali, najciekawszych pozycji z oferty platform streamingowych oraz wydarzeń sportowych nadchodzącego...Data dostępności:
Data publikacji:
To i owo TV – e-wydanie – 21/2024
„To & Owo TV” to magazyn telewizyjny z najbogatszą ofertą - prezentuje programy aż 112 stacji telewizyjnych! Część magazynowa zawiera wywiady z polskimi gwiazdami kina i telewizji, a także rekomendacje najlepszych pozycji programowych polecanych przez redakcję - filmów, programów rozrywkowych, seriali, najciekawszych pozycji z oferty platform streamingowych oraz wydarzeń sportowych nadchodzącego...Data dostępności:
Data publikacji:
Tele Tydzień – e-wydanie – 21/2024
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków – audiobook
Mark Thompson Brian Tracy
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
ULTRA - dalej niż maraton 03/2023 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Czy w życiu warto kierować się jedynie emocjami? Żyć chwilą? Tą wyczekiwaną, która nawet jak już nadejdzie, pozostawi pustkę? Bo przecież, gdy już dotkniemy tego Świętego Graala, to zawsze czar trochę pryska. Zdobywając upragnione, tracimy coś, o czym tak długo marzyliśmy, czekaliśmy na odpowiednią chwilę, by się jej całkowicie poświęcić, wchodząc w nią do końca i czując w końcówkach włosów. Biegi...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: