poznaj c
Liczba pozycji: 8
Tarcza antykryzysowa 2.0 i 3.0 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Większa dostępność pożyczek dla mikro-przedsiębiorców, możliwość ponownego przyznania świadczenia postojowego czy zwolnienie z 50% składek w przypadku płatników zatrudniających do 49 ubezpieczonych - takie rozwiązania wprowadziła tarcza antykryzysowa 2.0. Zmiany te obowiązują od 18 kwietnia, jest też tarcza 3.0, która wprowadziła m.in. zmiany w zwolnieniach z ZUS dla samozatrudnionych. Poznaj w szczegółach...Data dostępności:
Data publikacji:
Koronawirus i inne infekcje wirusowe - zbuduj swoją odporność sprawdzonymi metodami – ebook
Opracowanie zbiorowe
Koronawirus jest już obecny w Polsce i dlatego poprosiliśmy lekarzy oraz specjalistów o wytyczne, mające pomóc każdemu w walce z epidemią. Przeczytaj, jak uniknąć cierpienia seniorów i nie doprowadzić do tragedii. Sprawdź listę 7 skutecznych sposobów na podniesienie odporności i ochronę przed wirusem. Poznaj ważne informacje - choroby przewlekłe, a infekcje wirusowe - 9 rzeczy, które obowiązkowo musisz...Data dostępności:
Data publikacji:
Dorosłe dzieci niedojrzałych emocjonalnie rodziców. Jak uwolnić się od przeszłości i zacząć nowe życie – ebook
Lindsay C. Gibson
Poznaj sposób na pokonanie traumy i trudnych doświadczeń z dzieciństwa Osoby wychowywane przez niedojrzałych emocjonalnie, niedostępnych i egoistycznych rodziców często doświadczają utrzymujących się uczuć złości, samotności, zdrady i porzucenia. W dzieciństwie ich potrzeby emocjonalne nie były zaspokajane, a zachowanie rodziców wymuszało wzięcie na siebie odpowiedzialności w stopniu odpowiednim...Data dostępności:
Data publikacji:
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji – audiobook
Simon Sinek David Mead Peter Docker
Znajdź swoje DLACZEGO. Praktyczny przewodnik odkrywania celów swoich i swojego zespołu Spełnienie jest czymś głębszym i trwalszym niż poczucie szczęścia. W życiu zawodowym szczęście przynoszą nam różne sprawy: awans, podwyżka, pomyślne ukończenie trudnego projektu. Szczęście jednak trwa krótko. Przynosi radość i satysfakcję, ale intensywność tych uczuć mija wraz z upływem czasu. Spełnienie za to jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone – audiobook
Anna Niemczyk Andrzej Niemczyk Jan Mądry Michał Wręga
Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników? Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i......Data dostępności:
Data publikacji:
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy – audiobook
Beata Rzepka
Nie taka korporacja straszna, nie taki awans odległy! Strategie, które płci pięknej pomagają zwyciężać w biznesie! Atuty, jakie daje kobiecość w męskim świecie! Zagrożenia wynikające z samego bycia kobietą pracującą! Być kobietą, być kobietą, bo kobiety są świetne w pracy! Ktoś kiedyś powiedział, że różnica między kobietą a mężczyzną jest taka, że mężczyzna w domu myśli o pracy, a kobieta...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczepne historie – ebook
Chip Heath Dan Heath
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: