Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pozycjonowania

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO

    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook

    Andrzej Szromnik  

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nostalgia w zarządzaniu marką – ebook

    Magdalena Grębosz-Krawczyk prof. PŁ  

    Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta. Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem . W konsekwencji charakterystyczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA