pragnienia
Liczba pozycji: 15
Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji – ebook
Karolina Sitkiewicz
Książka Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji traktuje o miejscu zjawiska mac(k)donaldyzacji w polskojęzycznej debacie wokół globalizacji. Po przez analizę pojęcia mac(k)donaldyzacji Autorka dąży do ustalenia, czym ona jest, jak jest rozumiana i postrzegana. Czy ma szansę nadal trwać, czy może ostrzeżenia jej przeciwników przestały być już aktualne. Równolegle przedmiot rozważań stanowią...Data dostępności:
Data publikacji:
Bogaty ogrodnik – ebook
John Soforic
Jak zapewnić sobie życie w warunkach finansowej swobody? Czym jest dobrobyt i w jaki sposób można go osiągnąć? Bez pieniędzy tracimy kontrolę nad własnym życiem. Ich wartość uświadamiamy sobie dopiero wtedy, gdy ich brakuje i zaczynamy odczuwać lęk przed przyszłością. Zdobyć bogactwo chcą wszyscy, jednak nie każdy podejmuje decyzje, dzięki którym zaczyna gromadzić odpowiednie zaplecze finansowe....Data dostępności:
Data publikacji:
Silna i wrażliwa. Przewodnik po wyznaczaniu granic – audiobook
Nancy Levin
Jeśli na co dzień czujesz się jak popychadło bo masz wrażenie, że inni decydują za Ciebie, nie interesuje ich twoje zdanie, ani opinia, a dodatkowo wyznaczanie granic wydaje Ci się egoistyczne – ta książka jest dla Ciebie! Książka zawiera praktyczne ćwiczenia jak efektywnie mówić „nie”, jak rozpoznać swoje granice i jak nauczyć siebie (i innych) respektowania ich. Nancy Levin, krok po kroku, w przystępny...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wykorzystywać prawa umysłu – audiobook
Joseph Murphy
,,Jak wykorzystywać prawa umysłu" to jedna z najlepszych książek doktora Murphy’ego, dorównująca jego klasycznej ,,Potędze podświadomości". Wyjaśnia różnicę między umysłem świadomym i podświadomym oraz sposób, w jaki oba współpracują, tworząc rzeczywistość człowieka. Podobnie jak w innych książkach Murphy'ego, podane są przykłady tego, jak ludzie pokonywali problemy lub urzeczywistniali swoje pragnienia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga ego – audiobook
Ego zawsze ma pragnienia, ambicje i oczekiwania, chce znajdować się na szczycie drabiny społecznej. Ego cię wykorzystuje. Nie pozwala ci skontaktować się z prawdziwym „ja”. Odpowiada za istnienie cierpienia, bólu, nędzy, walki, frustracji, szaleństwa. Jeżeli chcesz dotrzeć do prawdy, musisz porzucić wszelkie przekonania, które narzuciło ci społeczeństwo. Nikt tak naprawdę nie wie, kim jesteś – ani...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie świadomej przyszłości. Live coaching – audiobook
Sławomir Luter
Przedstawiam Ci kompletny program kształtowania sensu swojego życia, kierunku i przeznaczenia. Bo pobyt na tej planecie jest podróżą, którą sam musisz sobie uformować. Czekając bez końca na nagłe olśnienie, nigdy nie ruszysz z miejsca. Więc zrób ten pierwszy krok i weź swoje życie we własne ręce. Nikt nie zrobi tego za Ciebie – ja też. Poprzez ten kurs oferuję Ci narzędzia, które lata temu zmieniły...Data dostępności:
Data publikacji:
Błogosławiony bogacz – audiobook
Fabian Błaszkiewicz
Ten cykl konferencji Fabiana Błaszkiewicza otworzy Cię na nową jakość modlitwy i życia wiarą. Już po paru minutach słuchania możesz się z przyjemnością zdziwić, że Słowo Boże wspiera wszystkie Twoje najskrytsze pragnienia, że krzyż to nie żaden synonim nieszczęścia, ale Drzewo Życia, źródło Twojego zdrowia i siły, że zasada "nie można służyć Bogu i mamonie" nie oznacza, iż masz się wystrzegać jakiegokolwiek...Data dostępności:
Data publikacji:
Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
Wioleta Dryl
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook
Irena Bach-Dąbrowska
Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji: