pragnienia
Liczba pozycji: 13
Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji – ebook
Karolina Sitkiewicz
Książka Stan pragnienia. Oblicza mac(k)donaldyzacji traktuje o miejscu zjawiska mac(k)donaldyzacji w polskojęzycznej debacie wokół globalizacji. Po przez analizę pojęcia mac(k)donaldyzacji Autorka dąży do ustalenia, czym ona jest, jak jest rozumiana i postrzegana. Czy ma szansę nadal trwać, czy może ostrzeżenia jej przeciwników przestały być już aktualne. Równolegle przedmiot rozważań stanowią...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga Jesiennych Demonów – audiobook
Jarosław Grzędowicz
Mroczny, psychologiczny blues autora Pana Lodowego Ogrodu Mistrzowski zestaw pięciu opowiadań Jarosława Grzędowicza, mrocznych jak listopad. Prawdziwa i poruszająca historia o wszystkim, co niezwykłe i nie powinno się zdarzyć w życiu normalnego człowieka. A jednak się zdarza. Grzędowicz jak wytrawny psycholog obserwuje i analizuje głęboko w ludziach zakorzenione wady, pragnienia i myśli. Zdają...Data dostępności:
Data publikacji:
Bogaty ogrodnik – ebook
John Soforic
Jak zapewnić sobie życie w warunkach finansowej swobody? Czym jest dobrobyt i w jaki sposób można go osiągnąć? Bez pieniędzy tracimy kontrolę nad własnym życiem. Ich wartość uświadamiamy sobie dopiero wtedy, gdy ich brakuje i zaczynamy odczuwać lęk przed przyszłością. Zdobyć bogactwo chcą wszyscy, jednak nie każdy podejmuje decyzje, dzięki którym zaczyna gromadzić odpowiednie zaplecze finansowe....Data dostępności:
Data publikacji:
Chrystusowa ziemia – audiobook
Marcin Halski
Dla ludzi nie ma już miejsca. Ich czas przeminął. Kiedy Ziemia, po której stąpa człowiek, odwraca się przeciwko niemu, a ujście z życiem staje się jedynym celem, nie ma miejsca na złudzenia, pragnienia czy wolność. Pozostaje tylko wiara. Ta właściwa i jedyna. Ona może przynieść ratunek podczas próby ostatecznej. Leon ucieka ze zrujnowanego, odgrodzonego od reszty świata murem Wrocławia. Rusza w podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Bóg Maszyna – audiobook
Joanna W. Gajzler
Przeciwko światu, który nie wybacza słabości, staje młody wynalazca... W królestwie Antianu, położonym na nieskończonym oceanie, istnieje siła zwana Wolą, z której mogą korzystać wyłącznie bogowie. Życie mieszkańców królestwa podporządkowane jest surowym prawom. Tagard Logor Szalan, młody szlachcic zamiłowany w maszynach, pragnie rewolucyjnych zmian. W trakcie eksperymentów dokonuje niesamowitego...Data dostępności:
Data publikacji:
Klechdy polskie – audiobook
Bolesław Leśmian
Zbiór pięciu baśni („Czarny kozioł", „Jan Tajemnik", „Majka", „Podlasiak" i „Wiedźma") wydanych po raz pierwszy w 1956 roku, a więc niemal 20 lat po śmierci Leśmiana. Baśnie wykorzystują motywy ludowe i pogańskie, język utworu przynosi skojarzenia z narracją wiejskiego gawędziarza, urzekając równocześnie swoją melodią i kunsztem, a czasem również i humorem. Utwór pozwala zanurzyć się w wyobrażonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
Wioleta Dryl
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook
Irena Bach-Dąbrowska
Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Winning - odpowiedzi – ebook
Jack Welch Suzy Welch
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, „nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu”. Ale Winning...Data dostępności:
Data publikacji: