produkty
Liczba pozycji: 17
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook
Nir Eyal Ryan Hoover
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...Data dostępności:
Data publikacji:
IRBJ Stan Surowy – e-wydanie – 1/2016
Najlepsze produkty i technologie do budowy domu Katalog zawiera aktualne informacje o najlepszych produktach i technologiach stosowanych przy budowie domów jednorodzinnych. Prezentacje produktów pisane są przez redaktorów przy współpracy z przedstawicielami firm, tak by zawarte w nich opisy były rzetelne i aktualne. Można tu znaleźć informacje o nowościach rynku budowlanego i produkty szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
IRBJ Wykańczanie i remont – e-wydanie – 1/2016
Najlepsze produkty do budowy domu Katalog zawiera aktualne informacje o najlepszych produktach i technologiach przydatnych przy wykańczaniu i urządzaniu domu. Staramy się, aby opisy produktów były jak najbardziej rzetelne, dlatego prezentacje tworzone są przez redaktorów przy współpracy z przedstawicielami firm. Niektóre prezentacje wzbogacone zostały o INSPIRACJE. Pokazują one ciekawe pomysły aranżacyjne...Data dostępności:
Data publikacji:
Handlowanie to gra – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Dom Polski – e-wydanie – 1/2015
Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie Poradnik składa się z trzech części, zgodnych z naturalną kolejnością budowy domu: stan surowy, instalacje oraz wykańczanie. Każda z nich składa się z czterech działów. Dylematy inwestora, pomogą określić potrzeby oraz wyposażą Czytelnika w niezbędną wiedzę przydatną w podejmowaniu decyzji budowlanych. W Kosztorysach znajdują się informacje o tym, na czym warto...Data dostępności:
Data publikacji:
IRBJ Instalacje – e-wydanie – 1/2015
Najlepsze produkty i technologie instalacyjne do budowy domu Katalog zawiera aktualne informacje o najlepszych produktach i technologiach do wykonania instalacji w domach jednorodzinnych. Prezentacje produktów pisane są przez redaktorów przy współpracy z przedstawicielami firm, tak by zawarte w nich opisy były rzetelne i aktualne. Wiele informacji o nowościach rynku instalacyjnego. Niektóre prezentacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto? – audiobook
Daniel Tokarz
Kiedy osoba nieznająca rynku metali szlachetnych usłyszy coś o sztabce złota, wyobraża sobie przedmiot o ogromnej wartości wielkości cegły. Tak naprawdę złoto inwestycyjne jest przeznaczone dla każdego odbiorcy, ponieważ najmniejsze sztabki czy monety mają wagę już poniżej 1 grama, a ich wartość może nie przekraczać 100 zł. Ze względu na wysokość marży kupno tych monet i sztabek nie jest najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową – audiobook
Daniel Tokarz
Inwestowanie w przychód pasywny jest możliwe w wielu obszarach. Nieruchomości, spółki dywidendowe, kursy internetowe, biznesy, książki, wynajem ruchomości, lokaty, obligacje to instrumenty o zróżnicowanych poziomach ryzyka, ale i zróżnicowanych stopach zwrotu z inwestycji. „Biblia rentiera” opisuje ścieżki generowania przychodów pasywnych, akcentując zarówno zalety, jak i zagrożenia towarzyszące...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook
Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...Data dostępności:
Data publikacji: