Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

produkty

Liczba pozycji: 15
  • Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    NowośćCENA NEXTO

    Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie – audiobook

    Nir Eyal   Ryan Hoover  

    Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • George i niezniszczalny kod – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    George i niezniszczalny kod – audiobook

    Lucy Hawking   Stephen Hawking  

    George i Annie wyruszają w kosmiczną podróż, aby ocalić Wszechświat Na świecie zaczynają się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Banki rozdają pieniądze, sklepy nie mogą pobierać opłat za swoje produkty i ludzie mają jedzenie za darmo, a samoloty nie chcą latać. Wygląda na to, że ktoś włamał sie do wszystkich największych i najlepszych komputerów świata. Aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,61 zł 32,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Handlowanie to gra – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Handlowanie to gra – audiobook

    Wojciech Haman   Jerzy Gut  

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,95 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Złoto nie rdzewieje. Jak inwestować w złoto? – audiobook

    Daniel Tokarz  

    Kiedy osoba nieznająca rynku metali szlachetnych usłyszy coś o sztabce złota, wyobraża sobie przedmiot o ogromnej wartości wielkości cegły. Tak naprawdę złoto inwestycyjne jest przeznaczone dla każdego odbiorcy, ponieważ najmniejsze sztabki czy monety mają wagę już poniżej 1 grama, a ich wartość może nie przekraczać 100 zł. Ze względu na wysokość marży kupno tych monet i sztabek nie jest najbardziej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,30 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,30 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia Rentiera - jak generować przychody pasywne i zdobyć wolność finansową – audiobook

    Daniel Tokarz  

    Inwestowanie w przychód pasywny jest możliwe w wielu obszarach. Nieruchomości, spółki dywidendowe, kursy internetowe, biznesy, książki, wynajem ruchomości, lokaty, obligacje to instrumenty o zróżnicowanych poziomach ryzyka, ale i zróżnicowanych stopach zwrotu z inwestycji.   „Biblia rentiera” opisuje ścieżki generowania przychodów pasywnych, akcentując zarówno zalety, jak i zagrożenia towarzyszące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,16 zł 65,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,16 zł

    Więcej

    • MP3
  • Dlaczego mleko jest białe? Historyjki dla ciekawskich dzieci – audiobook

    Odtwórz fragment:

    NowośćCENA NEXTO

    Dlaczego mleko jest białe? Historyjki dla ciekawskich dzieci – audiobook

    Susanne Orosz  

    Dlaczego ziemniaki rosną pod ziemią? Skąd się wzięły pomidory? Jak zrobić w domu pyszny makaron i biały ser? Co to jest miód? I co ma wspólnego lukier z aniołkami? Dlaczego mleko jest białe? Dlaczego można jeść pokrzywę? Na te i wiele innych pytań dotyczących podstawowych produktów spożywczych małe i duże łasuchy znajdą odpowiedzi w tej książce. Zabawne historyjki wyjaśniają, skąd biorą się produkty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,19 zł 37,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook

    Paweł Muzyczyszyn  

    Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,35 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook

    Beata Michalska-Dominiak   Piotr Grocholiński  

    Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA