Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

produkty

Liczba pozycji: 16
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Lean dla bystrzaków. Wydanie II – audiobook

    Natalie J. Sayer   Bruce Williams  

    W prostocie tkwi siła™ Otwórz własną firmę na podstawie metody lean Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę Skutecznie prowadź swoją działalność Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,95 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Handlowanie to gra – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Handlowanie to gra – audiobook

    Wojciech Haman   Jerzy Gut  

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,95 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Szwajcaria – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Szwajcaria – audiobook

    Agnieszka Kamińska  

    Dlaczego w szwajcarskich domach nie ma pralek? Co bardziej dzieli Szwajcarów, „rów polenty” czy „granica z ziemniaka”? Gdzie kupić świeże alpejskie powietrze na wynos? Etykieta światowej prymuski przylgnęła do Szwajcarii niczym przekonanie, że po alpejskich łąkach naprawdę hasają fioletowe krowy. Tu bez obaw można zostawić na ulicy niezapięty rower czy napić się wody prosto...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,94 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też – audiobook

    Orestes Kowalski  

    Dlaczego lepiej być weganinem. Paul McCartney stwierdził kiedyś, że gdyby rzeźnie miały szklane ściany, każdy byłby wegetarianinem. Może. Może powiedział to Paul, a może jego żona Linda. Może gdyby ubojnie zwierząt były ze szkła, wielu z nas porzuciłoby jedzenie ich ciał. A może ludzie machnęliby ręką i nadal konsumowaliby mięso i produkty odzwierzęce, nawet jeśli nie mogliby dłużej usprawiedliwiać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Najlepiej spożyć przed… Czyli o tym, co masz na talerzu – ebook

    Nicola Temple  

    Mięso zjedz, ziemniaki zostaw? Niekoniecznie! Ludzie od wieków przetwarzali jedzenie, gotując, opiekając na ogniu czy poddając procesowi fermentacji. Patrząc jednak na produkty dostępne w supermarkecie, zastanawiamy się, czy obecnie nie posunęliśmy się za daleko. Współczesna nauka wypracowała wiele metod przetwórstwa żywności. Wbrew obiegowej opinii pokarmy przetworzone to nie zawsze uzależniające,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty – audiobook

    Paweł Muzyczyszyn  

    Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego. Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,35 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,35 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium – audiobook

    Brad Stone  

    Nowa książka Brada Stone’a, autora bestsellera Jeff Bezos i era Amazona , opowiada o zrealizowaniu się najważniejszej wizji biznesowej naszych czasów - zdominowaniu gospodarki przez globalne imperium Jeffa Bezosa. Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Sprawiedliwy handel? Czy Fair Trade rzeczywiście zwalcza problem ubóstwa? – ebook

    Victor V. Claar  

    Sprawiedliwy handel” zaczyna zajmować w świadomości społecznej podobne miejsce do tego, jakie zajmuje ekologia. Staje się dogmatem, z którym nie wypada się nie zgadzać i polemizować, tylko należy bezwzględnie przestrzegać i wspierać, najlepiej zakupując towary opatrzone etykietą FT. Współczesna kultura i massmedia nawołują do picia wyłącznie etycznej kawy, jak gdyby kawa pozbawiona certyfikatu „Sprawiedliwego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,91 zł 9,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook

    Beata Michalska-Dominiak   Piotr Grocholiński  

    Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 16

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA