Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

profilu

Liczba pozycji: 3
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook

    Marcin Żukowski  

    Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,45 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • O króliku, który chce zasnąć – audiobook
    BestsellerCENA NEXTO

    O króliku, który chce zasnąć – audiobook

    Carl-Johan Forssén-Ehrlin  

    Carl-Johan Forssén Ehrlin - szwedzki psycholog i specjalista w zakresie NLP (programowanie neurolingwistyczne), zajmuje się coachingiem i zagadnieniami związanymi z rozwojem osobistym. Jest autorem wielu książek. O króliku, który chce zasnąć to idealna propozycja dla rodziców mających problem z usypianiem swoich pociech, zarówno wieczorem, jak i w ciągu dnia. To innowacyjna i przełomowa publikacja,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,30 zł 17,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,20 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook

    Anna Miotk  

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,95 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA