profilu
Liczba pozycji: 5
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jezus chodzi po Krakowie – ebook
Michał Olszewski
Książka ta jest osobistym świadectwem księdza Michała Olszewskiego SCJ - opisem znaków i cudów, które uczynił - i nadal czyni! - Bóg na naszych oczach. "Od momentu, gdy zacząłem pisać to, czego doświadczyłem w pierwszym roku mojego kapłaństwa, minęło już siedem lat. Pierwsze wydanie "Jezus chodzi po Krakowie" było owocem tego zachwytu nad tajemnicą kapłaństwa. Po upływie symbolicznych siedmiu lat...Data dostępności:
Data publikacji:
Święta Rita – ebook
Zbigniew Sobolewski
Biografia wielkiej Świętej Kościoła Katolickiego – Rity z Roccaporeny i Cascii, uwzględniająca najnowsze odkrycia historyczne, napisana przez wielkiego znawcę i czciciela Świętej – ks. Zbigniewa Sobolewskiego. Musiał się on skonfrontować z wielowiekowymi stereotypami na temat Świętej – między innymi z „czarną legendą” jej męża. Święta Rita to najpopularniejsza wspomożycielka w beznadziejnych sprawach...Data dostępności:
Data publikacji:
Między teologią a duszpasterstwem powszechnym na ziemiach Korony doby przedtrydenckiej. Tom V – ebook
Wacław Walecki
Próba rekonstrukcji źródeł oraz opisu profilu duchowości wybranych polskich wspólnot zakonnych w kontekście europejskim. Składają się na nią rozprawy prezentujące podstawowe wyznaczniki wartości polskiej kultury przedtrydenckiej w zakresie duchowości i pobożności. W kolejnych artykułach autorzy opisują wybrane wartości (religijne, polityczne, etyczne, estetyczne), sięgając po nowe, unikatowe źródła,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Anna Miotk
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...Data dostępności:
Data publikacji: