promocji
Liczba pozycji: 151
Przewodnik po Hiperprzestrzeni – ebook
Stewart A. Swerdlow Janet D. Swerdlow
Oddajmy w Wasze ręce pierwsze polskie wydanie książki Przewodnik po Hiperprzestrzeni autorstwa Stewarta Swerdlowa i Janet Swerdlow. Mamy nadzieję, że lektura książki będzie interesująca i inspirująca. Każdy czytelnik i każdy wydawca chciałby, aby książka spełniała oba kryteria równocześnie. Wierzymy, że Przewodnik po Hiperprzestrzeni ma taką szansę. Aby jednak się tak stało potrzebna jest ciekawość...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość w promocji – audiobook
Jacek Getner
Ania jest twardo stąpającą po ziemi, niemal trzydziestoletnią nauczycielką języka polskiego. Wszystko ma przemyślane i poukładane, wie, czego chce od życia i od innych ludzi. Za kilka miesięcy ma odbyć się jej ślub z Bogdanem, na który oboje zdecydowali się z czysto pragmatycznych powodów. Wszystko jednak się zmienia, kiedy mama Ani zabiera ją do kina na znienawidzoną przez córkę komedię romantyczną,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook
Artur Maciorowski
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...Data dostępności:
Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy – ebook
Jerzy B. Karski
Przedstawiony w niniejszym opracowaniu zbiór osiągnięć w dziedzinie dowodów naukowych promocji zdrowia w skali światowej oraz zaprezentowanie decyzji i kierunków działań w wybranych krajach, powinny przekonać naszych polityków i decydentów o potrzebie większego ich zaangażowania w problematykę zdrowotną społeczeństwa, gdyż jak wiadomo postęp i rozwój społeczno-gospodarczy jest znacznie łatwiejszy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej – ebook
Joanna Mikosz
Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. Omówiła: kanały i metody dystrybucji prasy (konsumentów prasy i ich zachowania, dystrybucję tradycyjną...Data dostępności:
Data publikacji:
Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 3. Naukowe podstawy promocji zdrowia – ebook
Jacek Michalak
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, przedstawiono metodykę badań naukowych w promocji zdrowia oraz działań praktycznych rokujących największą skuteczność. Szczegółowo omówiono zagadnienia dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Komentarz – ebook
Magdalena Paluszkiewicz Mirosław Włodarczyk Tatiana Wrocławska Edyta Bielak-Jomaa Ewa Staszewska Zbigniew Góral Agata Drabek
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej. Od czasu pierwszego wydania publikacji ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak stać się poczytnym autorem – ebook
Opracowanie zbiorowe
Poradnik zawiera cenne wskazówki dla niezależnych autorów dotyczące wydania i skutecznej promocji książki. Dzięki niemu przekonasz się, że wydanie własnej książki to rzecz łatwa i przyjemna!Data dostępności:
Data publikacji:
#Żyjcoś – ebook
Artur Sitarski
#ŻyjCoś — Artur Sitarski Dla wielu osoba kontrowersyjna, łamiąca schematy i wychodząca im naprzeciw. Pokazuje że świat internetu jest dostępny dla wszystkich i każdy może w nim odnieść swój sukces. Specjalista ds promocji i budowy marki. Osoba pełna pasji i determinacji, dla której nie istnieją słowa „nie da się”. Wytrwałość i cierpliwość pozwalają mu na konsekwentne realizowanie celów „Wspinanie się...Data dostępności:
Data publikacji: