promocji
Liczba pozycji: 44
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy – ebook
Jerzy B. Karski
Przedstawiony w niniejszym opracowaniu zbiór osiągnięć w dziedzinie dowodów naukowych promocji zdrowia w skali światowej oraz zaprezentowanie decyzji i kierunków działań w wybranych krajach, powinny przekonać naszych polityków i decydentów o potrzebie większego ich zaangażowania w problematykę zdrowotną społeczeństwa, gdyż jak wiadomo postęp i rozwój społeczno-gospodarczy jest znacznie łatwiejszy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie – ebook
Jerzy B. Karski
Rozwój promocji zdrowia jako integralnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały już wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i artykułach, z tego względu w niniejszym opracowaniu przypomniano tylko podstawy i aktualne programy i promocji zdrowia opublikowane głównie przez Światową Organizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Bob Crane – ebook
Henryk Tur
Do małego miasteczka Sun Island niespodziewanie przyjeżdża światowej sławy gwiazda muzyki country. Mark Tamalija pracuje w dziale promocji lokalnego magistratu, ale nie jest fanem muzyki, więc sceptycznym okiem obserwuje szaleństwo, jakie rozpętała ta informacja. Bilety na koncert sprzedają się w 4 godziny, do miasta nadjeżdża tłum fanów w liczbie podobnej do tej mieszkańców miasta. Wszyscy cieszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Alter Christus – ebook
Marek Walczak
To praca poświęcona promocji kultu arcybiskupa Canterbury - św. Tomasza Becketa. Święty - przedstawiany jako naśladowca Chrystusa to jeden z ważniejszych wątków chrześcijańskiej literatury hagiograficznej. Praca jest analiża teologicznych podtsaw pojęcia Alter Christus , źródeł pisanych związanych z kultem św. Tomasza Becketa i artystycznej oprawy tego kultu. Przynosi także omówienie kształtu grobu...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 – ebook
Marek Zimnak
Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi wykształconych, szansami na rynku pracy, itp. Monografię Marka Zimnaka oceniam wysoko z uwagi na fakt, że jest to dzieło praktyka i teoretyka. (Z recenzji recenzji...Data dostępności:
Data publikacji:
Łysol i Strusia. Lekcje niegrzeczności – audiobook
Marcin Wicha
Z grzecznością jak ze wszystkim – nie należy przesadzać. Siedmioletnia Strusia jest potwornie grzeczną prymuską, i nie wychodzi jej to na dobre. Szkoła zgłasza ją do programu promocji grzeczności, dziewczynka dostaje nawet do testowania grzecznomierz (!). Wtedy zostaje przysłany, specjalnie dla niej, Trener Niegrzeczności. Okazuje się nim wielkie, kudłate, śmierdzące psisko o zaskakującym imieniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...Data dostępności:
Data publikacji: