promocji
Liczba pozycji: 25
Miłość w promocji – audiobook
Jacek Getner
Ania jest twardo stąpającą po ziemi, niemal trzydziestoletnią nauczycielką języka polskiego. Wszystko ma przemyślane i poukładane, wie, czego chce od życia i od innych ludzi. Za kilka miesięcy ma odbyć się jej ślub z Bogdanem, na który oboje zdecydowali się z czysto pragmatycznych powodów. Wszystko jednak się zmienia, kiedy mama Ani zabiera ją do kina na znienawidzoną przez córkę komedię romantyczną,...Data dostępności:
Data publikacji:
Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy – ebook
Jerzy B. Karski
Przedstawiony w niniejszym opracowaniu zbiór osiągnięć w dziedzinie dowodów naukowych promocji zdrowia w skali światowej oraz zaprezentowanie decyzji i kierunków działań w wybranych krajach, powinny przekonać naszych polityków i decydentów o potrzebie większego ich zaangażowania w problematykę zdrowotną społeczeństwa, gdyż jak wiadomo postęp i rozwój społeczno-gospodarczy jest znacznie łatwiejszy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki promocji sprzedaży – ebook
Maciej Tesławski
Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie – ebook
Jerzy B. Karski
Rozwój promocji zdrowia jako integralnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały już wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i artykułach, z tego względu w niniejszym opracowaniu przypomniano tylko podstawy i aktualne programy i promocji zdrowia opublikowane głównie przez Światową Organizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Złoczyńcy w uzdrowisku: Ciekawość i fantazja – audiobook
Maciej Gardziejewski
Pacjent z chorobą płuc, któremu zarekomendowano pobyt w sanatorium, opowiada przypadkowemu człowiekowi, co spotkało go w Otwocku. Twierdzi, że miał do czynienia z serią nieprawdopodobnych wypadków. Opowiadanie zostało opublikowane w antologii, która stanowi pokłosie konkursu „Złoczyńcy w uzdrowisku" zorganizowanego z inicjatywy Biura Kultury i Promocji Powiatu Otwockiego w 2016 roku.Data dostępności:
Data publikacji:
Enterprise Miner – ebook
Mirosława Lasek Marek Pęczkowski
Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...Data dostępności:
Data publikacji:
Ostatnia podróż – audiobook
Aleksandra Tyl
"Nawet w najciemniejszych chwilach można znaleźć światło. Patrycja, niegdyś wzięta modelka, obecnie realizuje się w nowych rolach - specjalistki od promocji oraz żony i mamy trójki dzieci. Dni wypełnione obowiązkami upływają szybko, ale szczęśliwie. Do czasu, gdy Patrycja dostrzega, że jej mąż Grzegorz zaczyna się od niej oddalać i wycofywać z rodzinnego życia. W Patrycji wzbierają pretensje i rodzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Złoczyńcy w uzdrowisku: Tajemnica cioci Ruty – audiobook
Małgorzata Micherda
Podczas pobytu w teatrze Maria przygląda się nieznajomej kobiecie. Zwraca uwagę na noszony przez nią naszyjnik. Ozdoba wygląda tak samo jak ta, która należała do tajemniczej, zaginionej przed wieloma laty, krewnej Marii. Kobieta śledzi posiadaczkę naszyjnika i towarzyszącego jej mężczyznę. Wchodzi za nimi do budynku, gdzie zostaje zaatakowana. Opowiadanie zostało opublikowane w antologii, która stanowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji: