prostota
Liczba pozycji: 5
ULTRA - dalej niż maraton 01/2023 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Magazyn Ultra 45 – oddajemy w wasze ręce kolejny numer. A w nim na 144 stronach wiele praktycznych rad dla biegaczy górskich i ultra oraz cała masa inspiracji. I to nie tylko tych biegowych, ale również z pogranicza outdooru. Tradycyjnie nie oszczędzamy Wam niesamowitych zdjęć od najlepszych fotografów na świecie. Przedstawiamy historie łapiące za serce nawet największych twardzieli. Piękno i prostota...Data dostępności:
Data publikacji:
ULTRA - dalej niż maraton 06/2022 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Magazyn Ultra 44 – oddajemy w wasze ręce kolejny numer. A w nim na 144 stronach wiele praktycznych rad dla biegaczy górskich i ultra oraz cała masa inspiracji. I to nie tylko tych biegowych, ale również z pogranicza outdooru. Tradycyjnie nie oszczędzamy Wam niesamowitych zdjęć od najlepszych fotografów na świecie. Przedstawiamy historie łapiące za serce nawet największych twardzieli. Piękno i prostota...Data dostępności:
Data publikacji:
ULTRA - dalej niż maraton 05/2022 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Magazyn Ultra 43 – oddajemy w wasze ręce kolejny numer. A w nim na 144 stronach wiele praktycznych rad dla biegaczy górskich i ultra oraz cała masa inspiracji. I to nie tylko tych biegowych, ale również z pogranicza outdooru. Tradycyjnie nie oszczędzamy Wam niesamowitych zdjęć od najlepszych fotografów na świecie. Przedstawiamy historie łapiące za serce nawet największych twardzieli. Piękno i prostota...Data dostępności:
Data publikacji:
Najbogatszy człowiek w Babilonie – audiobook
George S. Clason
„Najbogatszy człowiek w Babilonie” George’a S. Clasona to jeden z największych bestsellerów wszech czasów na temat budowania zabezpieczenia finansowego. Publikacja wciąż przyciąga swoją treścią, a ilość sprzedanych egzemplarzy można liczyć w milionach. Jego siłę stanowią nie tylko ponadczasowe rady dotyczące pokonywania kolejnych przeszkód na drodze do osiągnięcia niezależności finansowej, ale także...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: