przedsiebiorstw
Liczba pozycji: 13
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Integrowanie Oracle E-Business Suite R12 oraz tworzenie i rozszerzanie OA Framework. Poradnik praktyczny – ebook
Andy Penver
Zestaw aplikacji Oracle jest wykorzystywany przez wiele znaczących przedsiębiorstw biznesowych oraz organizacji sektora publicznego na całym świecie. Oracle E-Business Suite jest najbardziej wszechstronnym zestawem zintegrowanych aplikacji dla dużych przedsiębiorstw, umożliwiającym podejmowanie lepszych decyzji, redukcję kosztów i zwiększanie wydajności. W tej książce pokazujemy, jak tworzyć rozmaite...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Ocena bezpieczeństwa sieci wyd. 3 – ebook
Chris McNab
Jak bezpieczna jest nasza sieć? Najlepszym sposobem znalezienia odpowiedzi na to pytanie jest zaatakowanie jej. Ocena bezpieczeństwa sieci pokazuje narzędzia i techniki, których używają profesjonalni analitycy zabezpieczeń do identyfikowania i oszacowania ryzyka w sieciach instytucji rządowych, wojskowych i komercyjnych. Dzięki wiedzy i umiejętnościom przedstawionym w książce można skutecznie tworzyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Windows Azure Platforma Cloud Computing dla programistów – ebook
Opracowanie zbiorowe
Chmura obliczeniowa (Cloud Computing) jest kolejnym milowym krokiem w rozwoju informatyki. Ujmując rzecz najogólniej, można powiedzieć, że w odróżnieniu od dostarczania oprogramowania cloud computing jest metodą dostarczania, opartych na oprogramowaniu, serwisów i usług. Możliwości, jakie zapewnia, obejmują zarówno rozwiązania dla użytkowników indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Najlepiej znaną...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę – audiobook
Brian Tracy
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Poznaj Microsoft Power BI – ebook
Jeremey Arnold
Microsoft Power BI jest narzędziem do analizowania i wizualizacji danych – na tyle potężnym, aby móc sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających danologów, a jednocześnie na tyle przystępnym, aby mogło być używane na co dzień przez każdego, kto chce uzyskać więcej informacji ze swoich danych. Na rynku dostępnych jest wiele książek projektowanych pod kątem szkolenia profesjonalnych analityków...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Anna Miotk
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...Data dostępności:
Data publikacji: