przekazu
Liczba pozycji: 142
Anhedonista – ebook
Michał Woźniak
Zbiór utworów napisanych w latach 2014—2018. Zbiór myśli, zbiór obrazów, być może poniekąd strumień świadomości. Tu środkiem przekazu są emocje, uczucia, refleksje.Data dostępności:
Data publikacji:
Cztery Pory Roku – ebook
Jean-Eric Bebą
Cztery Pory Roku to emocjonalna podróż trwająca cały rok. Poprzez zastosowanie formy poetyckiej jaką jest Haiku, autor pragnie podzielić się swoimi przeżyciami z poszczególnymi porami roku. Lecz czy nie ma tam przypadkiem ukrytego przekazu? Przekonasz się sam, drogi czytelniku.Data dostępności:
Data publikacji:
Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie – ebook
red. Marian Gierula
Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym.Druga część artykułów skupia się na zależnościach i relacjach środków masowego przekazu z innymi sferami życia.Data dostępności:
Data publikacji:
Mieszkańcy masowej wyobraźni – ebook
Krzysztof Toeplitz
Dzieło autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek”! Skąd się wzięła polska kultura masowa i jakie są jej główne atuty? Na czym polega fenomen dostępu do szybkiego przepływu informacji i łatwo przyswajalnej, taniej rozrywki? ,,Mieszkańcy masowej wyobraźni” to zbiór szkiców o społecznym oddziaływaniu środków masowego przekazu i popularności twórczości przeciwstawianej tej elitarnej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dokąd prowadzą nas media – ebook
Krzysztof Toeplitz
Dzieło autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek”! Jak na współczesny świat wpływają środki przekazu? Czy w zalewie medialnego szumu da się odnaleźć rzetelne informacje pozbawione perswazji i manipulacji? Zbiór szkiców ,,Dokąd prowadzą nas media” to udane połączenie ciekawej prezentacji historii mediów oraz inteligentnej polemiki z obiegowymi opiniami na temat konsekwencji wynalezienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka Skutecznej Komunikacji i Kreowania Wizerunku – ebook
Edgar Enderson
Książka to poradnik, który kładzie nacisk na budowanie skutecznego wizerunku poprzez umiejętną komunikację. Autor zgłębia tajniki jasnego przekazu, zarówno werbalnego, jak i niewerbalnego, żeby czytelnik mógł świadomie kształtować swoje postrzeganie w różnych sytuacjach. Zastosowanie praktycznych wskazówek pozwala skutecznie zarządzać wizerunkiem w życiu zawodowym oraz osobistym. Książka dla każdego...Data dostępności:
Data publikacji:
Antologia Anonimowych Osób – ebook
Katarzyna Bandrowska
Publikacja jest mała, to początki, jednak ta nie duża ilość słów ma duży ładunek przekazu, szczególnie istotnego, by zawalczyć o różne wrażliwości i prawa ludzkie, naturalne, do różnienia się. Ma to wymiar elementarny wobec zdarzeń w naszym kraju. Trzeba przypominać o potrzebie troski wzajemnej i odpowiedzialności, za swoje uczucia i prawa. Ukażmy naszą godność, nasze spojrzenie na świat. Cieszmy się...Data dostępności:
Data publikacji:
114 Decybeli Ciszy – ebook
Dorota Górczyńska-Bacik
Poezja. Jak zmierzyć siłę jej oddziaływania? Jeśli za ideał przekazu poetyckiego uznamy ciszę, to szept będzie bliski ideału. W tej książce wiersze są delikatnym szeptem, ale jakże wyrazistym i pełnym różnorodnych dźwięków. Smutek, zaduma miesza się z absurdem i poczuciem humoru, pozwalającym zachować dystans nawet do zjawisk tak nieuchronnych jak starość i umieranie. Wszystko napisane doskonałym ...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowanie wizerunku – ebook
Aleksandra Jarmużek Adriana Armknecht
„Budowanie wizerunku w oparciu o współpracę” jest praktycznym przewodnikiem po dobrej współpracy, która ma znaczący wpływ na budowanie wizerunku. To podstawy do tworzenia efektywnych zespołów i utrzymania w nich odpowiednich relacji. Przewodnik jest połączeniem praktycznej wiedzy z zakresu team-buildingu i psychologii osobowości, oraz przekazu w lekkiej, przystępnej dla każdego nie-akademickiej fo...Data dostępności:
Data publikacji: