przekazu
Liczba pozycji: 21
Anhedonista – ebook
Michał Woźniak
Zbiór utworów napisanych w latach 2014—2018. Zbiór myśli, zbiór obrazów, być może poniekąd strumień świadomości. Tu środkiem przekazu są emocje, uczucia, refleksje.Data dostępności:
Data publikacji:
Cztery Pory Roku – ebook
Jean-Eric Bebą
Cztery Pory Roku to emocjonalna podróż trwająca cały rok. Poprzez zastosowanie formy poetyckiej jaką jest Haiku, autor pragnie podzielić się swoimi przeżyciami z poszczególnymi porami roku. Lecz czy nie ma tam przypadkiem ukrytego przekazu? Przekonasz się sam, drogi czytelniku.Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
114 Decybeli Ciszy – ebook
Dorota Górczyńska-Bacik
Poezja. Jak zmierzyć siłę jej oddziaływania? Jeśli za ideał przekazu poetyckiego uznamy ciszę, to szept będzie bliski ideału. W tej książce wiersze są delikatnym szeptem, ale jakże wyrazistym i pełnym różnorodnych dźwięków. Smutek, zaduma miesza się z absurdem i poczuciem humoru, pozwalającym zachować dystans nawet do zjawisk tak nieuchronnych jak starość i umieranie. Wszystko napisane doskonałym ...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowa trwa dalej – ebook
Roman Honet
Wybór wierszy Romana Honeta można czytać na dwa sposoby. Jako zaproszenie do lektury wydanych już przez poetę tomików, pierwszej albo ponownej, za czym przemawia tytuł całości – rozmowa trwa dalej – a także jako propozycję poznania tej twórczości w pigułce, jej dominujących cech, jak choćby intensywność i odkrywczość obrazowania, które silnie wpływają na emocjonalny oraz intelektualny wymiar poetyckiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatek od złudzeń. Sposoby cichego zniewalania i wywłaszczania społeczeństwa oraz Droga do wolności – ebook
Piotr S. Wajda
Książka ta ukazuje, za pomocą jakich sposobów społeczeństwo polskie okradane jest z posiadanych wartości, mając jedynie oficjalny wybór: "czy zabierze Ci pieniądze rabuś czy złodziej". Sposoby te, w pełni propagowane przez marionetkowe rządy zarówno Polski, jak i pozostałych państw tego świata, doprowadzić mają docelowo do absolutnego wywłaszczenia i zniewolenia. Popierane i napędzane przez manipulacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Najbogatszy człowiek w Babilonie – ebook
George S. Clason
„Najbogatszy człowiek w Babilonie” George’a S. Clasona to jeden z największych bestsellerów wszech czasów na temat budowania zabezpieczenia finansowego. Publikacja wciąż przyciąga swoją treścią, a ilość sprzedanych egzemplarzy można liczyć w milionach. Jego siłę stanowią nie tylko ponadczasowe rady dotyczące pokonywania kolejnych przeszkód na drodze do osiągnięcia niezależności finansowej, ale także...Data dostępności:
Data publikacji:
Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook
Agnieszka Malarewicz
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka brandingu – ebook
Maciej Tesławski
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi – ebook
Daniel H. Pink
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów...Data dostępności:
Data publikacji: