psychologia emocje
Liczba pozycji: 5
Plecak emocji – ebook
Joanna Laszczkowska Joanna Gutman
Etap edukacji wczesnoszkolnej jest bardzo ważnym etapem w rozwoju emocjonalnym dziecka. Poradnik o emocjach związanych z wkroczeniem dziecka w świat szkolny jest przeznaczony dla pedagogów oraz rodziców i opiekunów dzieci, a także dla wszystkich zainteresowanych wiedzą na temat emocji, został napisany w bardzo przejrzysty i komunikatywny sposób. „To od nas nasze dzieci uczą się wielu zachowań tych...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyjemność – ebook
Alexander Lowen
"Przyjemność to jedyna siła zdolna przeciwstawić się potencjalnie destrukcyjnemu wpływowi władzy. Wielu ludzi sądzi, że jest to rolą miłości. Ale jeśli miłość ma być czymś więcej niż słowem, to musi opierać się na odczuciu przyjemności. W tej książce pokazuję, w jaki sposób doznawanie przyjemności lub cierpienia determinuje nasze emocje, myśli i zachowania. Omawiam psychologię i biologię przyjemności,...Data dostępności:
Data publikacji:
Obcy dla samych siebie – ebook
Rachel Aviv
Wszyscy czasem zastanawiamy się nad sobą. Co jednak, gdy w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie „Kim jestem?” zderzamy się z trudną do zaakceptowania diagnozą? Zaburzenia i choroby psychiczne zniekształcają nie tylko nasz obraz rzeczywistości, lecz także to, jak myślimy o sobie. Mamy nadzieję, że terapia i leki przywrócą nasze dawne, prawdziwe „ja”, ukryte za zmianami chemicznymi w mózgu lub traumą....Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia Okrągłego Stołu – ebook
Andrzej Friszke Janusz Grzelak Mirosław Kofta Adam Leszczyński Wiktor Osiatyński Janusz Reykowski
„Okrągły Stół” został uznany wśród psychologów na całym świecie za wielki sukces negocjacyjny, który pozwolił rozwiązać bardzo trudny konflikt społeczno-polityczny w sposób cywilizowany. Czy można w pokojowy sposób zakończyć konflikt polityczny dzielący kraj na dwoje? I jak przekroczyć głęboką polaryzację polityczną? Te dwa pytania są dziś równie aktualne, co w 1989 roku, kiedy opozycja i władza...Data dostępności:
Data publikacji:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook
Grzegorz Kosson
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...Data dostępności:
Data publikacji: