radiowych
Liczba pozycji: 11
Prawa do nadań programów radiowych i telewizyjnych w prawie autorskim – ebook
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska
Książka stanowi pierwsze w polskiej literaturze monograficzne opracowanie problematyki praw pokrewnych do nadań programów radiowych i telewizyjnych. Radio i telewizja w ostatnich latach podlegają dynamicznym zmianom, z uwagi przede wszystkim na rozwój internetu i interaktywnych usług. Zastosowanie regulacji prawnych w warunkach ciągłych zmian w tej dziedzinie przysparza wielu trudności także dlatego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo mediów – ebook
Piotr Ślęzak Michał Barański Agnieszka Bielska-Brodziak Monika Brzozowska-Pasieka Katarzyna Grzybczyk Konrad Kobyliński Leszek Wilk
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych ...Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo autorskie. Zarys problematyki – ebook
Maria Poźniak-Niedzielska Jerzy Szczotka
Książka zawiera syntetyczną prezentację całości problematyki polskiego prawa autorskiego i praw pokrewnych. W przystępny sposób omówiono m.in.: treść autorskich praw osobistych i majątkowych, dozwolony użytek osobisty i publiczny utworów, ochronę prawną wizerunku, prawa pokrewne, w tym prawa do artystycznych wykonań i prawa do fonogramów i wideogramów. Publikacja zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Czy wiesz kogo kochasz? – audiobook
Zuzanna Celmer
Co wiemy o sobie i naszym życiowym partnerze? Jak zrozumieć siebie i ukochaną osobę? Jak zbudować szczęśliwy związek partnerski? Na te i inne pytania odpowiesz sobie po przeczytaniu książki Zuzanny Celmer, znanej psycholog, autorki wielu publikacji, audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych problemom miłości, rodzicielstwa i małżeństwa. Zuzanna Celmer była licencjonowaną terapeutką....Data dostępności:
Data publikacji:
Zacznij nagrywać swój własny podcast – audiobook
Anna Harężlak
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wypracuj nawyk zwycięstwa. Poznaj prawa rządzące sukcesem – audiobook
Napoleon Hill
Stosuj zasady, którymi kierowali się najwybitniejsi ludzie sukcesu! Jak w praktyce korzystać z zasady wiary stosowanej Jak kształtować swoją przyjemną osobowość i dlaczego jest to takie ważne Jak wykorzystać kosmiczne prawo nawyku Napoleon Hill udowodnił, że najwspanialsi ludzie sukcesu postępowali według określonych zasad. Przez dwadzieścia lat badał je i opisywał. Poznawszy podstawy powodzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Chorzy ze stresu 2 – audiobook
Ewa Kempisty-Jeznach
Po sukcesie "Chorych ze stresu" czytelnicy zasypali autorkę pytaniami. Część druga stanowi omówienie najczęściej pojawiających się problemów. Autorka jako pierwsza nazwała po imieniu choroby, które inni lekarze ignorowali. Pokazała, że chicagowska siódemka, czyli lista siedmiu chorób psychosomatycznych, wymaga aktualizacji, zwłaszcza po pandemii COVID-19. W swojej nowej książce pogłębia analizę...Data dostępności:
Data publikacji:
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II – audiobook
Ken Blanchard Susan Fowler Laurence Hawkins
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie od pracowników oczekuje się, że nie będą czekali na dokładne wskazówki od kierownika, mają za to aktywnie brać udział w tworzeniu swojego środowiska pracy, wykazywać się kreatywnością i przejmować inicjatywę. Zamiast bezrefleksyjnie wykonywać polecenia, powinni współpracować. Innym wyzwaniem jest rozwój technologii: takie wynalazki jak internet, urządzenia...Data dostępności:
Data publikacji: