reklamowe
Liczba pozycji: 4
Zrozum swoją skórę – ebook
Johanna Gillbro
Zrozum swoją skórę i zadbaj o nią, dokonując świadomych wyborów i zapewniając jej odpowiednią troskę! Myślisz, że: • woda pitna nada twojej skórze blasku? • im więcej produktów do pielęgnacji, tym gładsza cera? • ekologiczne i naturalne kosmetyki są skuteczniejsze? • oczyszczanie skóry każdego ranka jest konieczne? • wszelkie bakterie są twoim wrogiem? Pomyśl jeszcze raz!...Data dostępności:
Data publikacji:
RollerCoaster Tycoon - poradnik do gry – ebook
Łukasz "Dżujo" Kujawa
Poradnik do RollerCoaster Tycoon zawierający objaśnienia opcji i kolejnych okienek, jakże konieczne rady, oraz opisy dostępnych atrakcji i scenariuszy. Szybko przekonacie się, że praca właściciela wesołego miasteczka, to ciężki orzech do zgryzienia. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -Menu -Jak budować? -Porady -Skróty klawiszowe -Strategie rozwoju i budowania -Finanse -Pracownicy i nauka -Marketing -Kampanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Radio Armageddon – audiobook
Jakub Żulczyk
Poprawione wydanie kultowej dla wielu czytelników powieści. Przejmujący obraz zbiorowej samotności w czasach, kiedy każdy gest sprzeciwu prędzej czy później zamienia się w towar, oraz w świecie, w którym każde wypowiedziane słowo ostatecznie staje się po prostu hałasem. Tej powieści nie można przeoczyć: to nasz czas i nasz świat. Tytułowy zespół Radio Armageddon, założony przez czworo znajomych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: