relations
Liczba pozycji: 21
Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka – ebook
Weronika Madryas-Kowalska
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i...Data dostępności:
Data publikacji:
Public Relations w bankach wirtualnych – ebook
Michał Macierzyński
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty – ebook
Jacek Barlik
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne - czyli stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
Public relations a demokracja – ebook
Teresa Święćkowska
Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Le Comte de Monte-Cristo – ebook
Alexandre Dumas
Dans ce roman Dumas réussit là à développer franchement les relations humaines et le thème de la trahison pour aborder regrets, détermination et autres hantises de l’esprit humain. À grands coups de trésors, de secrets et de machinations, il nous conduit au gré des soubresauts du destin d’Edmond Dantès! La magie et la dissimulation, la tromperie, l’art du déguisement et les faux-semblants, et... la...Data dostępności:
Data publikacji:
Clung – ebook
Max Brand
Another great Western by Max Brand aka Frederick Faust, Clung is one his most memorable and intriguing characters. As a Western author, Brand did not shrink from controversial topics such as race relations in the Old West. There is a mystery about the birth of Clung, who is raised by an old Chinese man in a small Arizona town, but none about his skill with weapons. At first he shoots in self-defense,...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego – ebook
Joanna Polańska-Solarz
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
The Nigger of the ‘Narcissus’ – ebook
Joseph Conrad
The Nigger of the ‘Narcissus’ was written in 1896 and is loosely based on Conrad’s own experiences as a sailor; in 1884, Conrad made a voyage on the real Narcissus from Bombay to Dunkirk as a Second Mate, and some of the events described in his novella may be based on adversities Conrad and his fellow-sailers had to contend with. And yet, Conrad’s third novel is much more than „just” an accout of adventures...Data dostępności:
Data publikacji: