roznych
Liczba pozycji: 2
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises – ebook
Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit , które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja...Data dostępności:
Data publikacji:
Regards sur l'oral et l'écrit – ebook
Elżbieta Pachocińska Krystyna Wróblewska-Pawlak Jolanta Sujecka-Zając
Monografia poświęcona wybranym zagadnieniom wynikającym z różnorodności perspektyw badawczych zastosowanych do analiz języka mówionego i pisanego, traktowanych jako uzupełniające się odmiany jednego systemu. Część I (językoznawcza) dotyczy specyfiki języka komunikacji elektronicznej, będącego swoistym skrzyżowaniem wersji pisanej i mówionej (neografia języka czatów internetowych, wykładniki wielojęzycznej...Data dostępności:
Data publikacji: