satysfakcji
Liczba pozycji: 31
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Karty Pracy. Część 1 – ebook
Sylwia Jelonek
Autorka pracując z Kobietami nad podniesieniem poczucia własnej wartości, na co dzień wspiera Je w określaniu życiowych celów i ich osiąganiu. W sposób szczególny skupia się nad poprawą jakości relacji w związku, lepszej komunikacji pomiędzy partnerami i osiąganiu satysfakcji na wielu płaszczyznach życia we dwoje. Karty Pracy stanowią uzupełnienie indywidualnych sesji coachingowych. Są też doskonałym...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnice Szczęścia: Wprowadzenie do Psychologii Pozytywnej – ebook
Alan Coleger
Tajemnice Szczęścia: Wprowadzenie do Psychologii Pozytywnej” to książka ukazująca szczęście jako główny temat. Autor przedstawia psychologię pozytywną, zgłębiając aspekty dobrostanu psychicznego. Rozdziały analizują źródła szczęścia, strategie zwiększania satysfakcji życiowej oraz pozytywne myślenie. Wzbogacona praktycznymi poradami, inspiruje do osiągnięcia pełniejszego i bardziej satysfakcjonującego...Data dostępności:
Data publikacji:
Brzdące ćwiczą głoski szumiące – ebook
Katarzyna Michalec
Książka zawiera zbiór krótkich tekstów przeznaczonych do utrwalania poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego. Ćwiczenia polegają na uzupełnianiu luk w tekście odpowiednimi głoskami, przy czym należy je wypowiadać na głos. Lekturę na pewno umilą labirynty. W nich również znajdują się wyrazy, które należy powtarzać na głos. W ten sposób nauka stanie się przyjemna, a rozwiązane zadania dostarczą dziecku...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego – ebook
Wiesława Przybylska-Kapuścińska
Tematyka poruszona w niniejszej książce podejmuje wybrane, aktualne problemy rynku pieniężnego i kapitałowego. Są wśród nich kwestie związane ze strategią bezpośredniego celu inflacyjnego i miarami inflacji oraz z jakościowymi wymiarami polityki pieniężnej i fiskalnej. Odrębny nurt rozważań stanowi problematyka walutowa, odnosząca się do zarządzania rezerwami walutowymi i zmiennością kursów w ramach...Data dostępności:
Data publikacji: