sigma
Liczba pozycji: 5
Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną – ebook
Kamil Torczewski
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis...Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:
Projekty przynoszące oszczędności – ebook
Igor Łęgowski
Omówienie pięciu etapów prowadzenie projektów eliminacji przyczyn problemów w procesach Lean Six Sigma. Define, Measure, Analyse, Improve i Control. Będziesz po lel lekturze wiedział gdzie, kiedy i czy w ogóle należy stosować to narzędzie do poprawy jakości.Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyczny przewodnik 5S, czyli jak wdrażać, żeby wdrożyć – ebook
Ludwik Sieczkowski Marcin Kamieński
Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Office Samurai: Lean w biurze – ebook
Michał Wolak Andrzej Kinastowski
LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Winning znaczy zwyciężać – ebook
Jack Welch Suzy Welch
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią...Data dostępności:
Data publikacji: