small
Liczba pozycji: 9
Small talk - Rozmowy towarzyskie – ebook
Daria Frączek
Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!Data dostępności:
Data publikacji:
English for Socializing and Small Talk – ebook
SyleeGore David Gordon Smith
English for Socializing and Small Talk to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
ABC small business'u 2014 – ebook
Włodzimierz Markowski
Jak sobie wyobrażasz własny biznes? - Jako miejsce realizacji swoich marzeń? - Miejsce, gdzie sam, bez szefa, będziesz mógł decydować o swoim losie? - Źródło życiodajnej gotówki, która zapewni Tobie i Twojej rodzinie godziwe życie i te wspaniałe wymarzone wakacje wśród palm na tropikalnej plaży? Wszystko to może znaleźć się w zasięgu Twoich rąk! Poczuj wreszcie zapach i dotyk pieniędzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Język angielski. Powtórka poziomu A1/A2 dla dorosłych cz.1 – ebook
Joanna Tomczuk
WYDANIE DRUGIE POPRAWIONE Zestaw powtórkowy poziomu A1/A1+ 360 zdań z kluczem 6 rodzajów ćwiczeń: transformacje tłumaczenia poprawianie błędów łączenie luki reakcje językowe W skład zestawu wchodzą: PDF KOMPLET: wersja z nadpisanym kluczem odpowiedzi Plik PDF składa się z 47 stron Poziom trudności: A1/A1+ Zestaw dla dorosłych + klucz odpowiedzi podstawowe zwroty...Data dostępności:
Data publikacji:
Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy – ebook
Robert Patterson Małgorzata Wejer-Kudełko
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows. Trade credit is the life-blood of competitive economies. Trade credit involves taking calculated credit risks. In return, selling firms boost sales...Data dostępności:
Data publikacji:
Puss In Boots (Kot w butach) English version – ebook
Charles Perrault
A cat, smart and cunning, clever and mischievous but very helpful: he is just the sort of friend we’d all like by our sides. The youngest of three orphan brothers is left destitute after his parents’ death. But such an apparently sad situation takes a quite unexpected turn for the better when he inherits what appears at first to be a small, quite ordinary cat. But it turns out to be the...Data dostępności:
Data publikacji:
Tom Thumb (Tomcio Paluszek) English version – ebook
Br. Grimm
Imagine a tiny boy, small as a finger; that’s Tom Thumb! A woodman and his wife have been waiting long for a child and very soon a son is born to them. But as the years pass, Tom grows hardly at all! Tiny he may be, but he has the heart of a lion. Tom decides to go and help with father chop wood and this is where his adventure begins. Follow Tom’s adventures through the forest; he rides...Data dostępności:
Data publikacji:
Tracing key sectors and important input-output coefficients: Methods and applications – ebook
Łukasz Lach
Zakres pracy jest ściśle określony i spójny. Problem badawczy jest stosunkowo wąski, dzięki czemu praca ma charakter kompletny i wyczerpujący. Jest to praca rzetelnie opisująca dorobek naukowy w zakresie wskazanym w pierwszej części tytułu, sięgając wstecz do lat 30- i 40-tych ubiegłego wieku. Jako taka, może stanowić kompendium wiedzy z zakresu metod oceny ważności gałęzi i istotny punkt odniesienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: