smart
Liczba pozycji: 8
Smart casual. Męski styl – audiobook
Krzysztof Łoszewski
Krzysztof Łoszewski, autor bestsellerowej książki „Dress code. Tajemnice męskiej elegancji”, proponuje tym razem nieco bardziej swobody styl, proponując rozwiązania odpowiednie dla każdego mężczyzny, który chce się ubierać elegancko, oryginalnie, kreować własny wygląd, a niekoniecznie nosić na co dzień garnitur. Propozycje ubrań na cztery pory roku, liczne porady dotyczące czapek,...Data dostępności:
Data publikacji:
Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy – audiobook
Brian Tracy
Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, przeważająca większość ludzi używa swojego wspaniałego umysłu w bardzo ograniczonym stopniu. Albo robi to źle i w efekcie wpada w spiralę porażek. Czy wiesz, jak się przed tym uchronić? Poznaj metody zmiany myślenia i je zastosuj,...Data dostępności:
Data publikacji:
How to Lead Smart People. Leadership for Professionals – audiobook
Arun Singh Mike Mister
Using over 40 simple lessons, How to Lead Smart People shows you how to manage a team of equals with intelligence and diplomacy. Traditional skills are re-evaluated for the leader of a smart team. Split into three sections: leading yourself, leading your team and leading your organisation, the book offers advice for 360-degree management. How to Lead Smart People teaches core skills such as decision-making...Data dostępności:
Data publikacji:
Natura prawna kryptowaluty – ebook
Michał Wnęk
Publikacja prezentuje zagadnienie dotyczące problematyki kryptowalut. Omówione zostały nie tylko zagadnienia prawne, ale również ekonomiczne oraz historyczne, co daje spójny obraz genezy rozwoju walut wirtualnych i ich gospodarczego znaczenia. Głównym przedmiotem badań Autora jest Bitcoin, jednak odnosi się on również do mniej znanych projektów, tj. np. Ethereum, co wyróżnia publikację na tle innych. Szczegółowo...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa konsumenta wczoraj dziś i jutro – ebook
Piotr Kukuryk Krzysztof Podgórski Elżbieta Sługocka-Krupa Dorota Ambrożuk-Wesołowska Daniel Dąbrowski Ewa Durek Paweł Dyrduł Weronika Herbet-Homenda Jakub Kępiński LL.M Joanna Kudzia Łukasz Maleszka Marcin Marszałek Adam Pązik Karol Ryszkowski Alicja Sieczych-Drzewiecka
Prawa konsumenta mają charakter dynamiczny. Postęp technologiczny, globalizacja, a także powtarzające się sytuacje kryzysowe wywierają bezpośredni wpływ na ich kształt oraz wykonywanie. Nie sposób przy tym jednoznacznie przesądzić, czy przyjęte instrumenty ochronne są wystarczające i adekwatne do zagrożeń, na które narażony jest konsument. Teksty zawarte w niniejszej monografii stanowią próbę udzielenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Valentine for a Dead Lady. Dime Crime. Volume 1 – audiobook
Mel D. Ames
Valentine For a Dead Lady, an introduction to Mel D. Ames's classic intrepid and daring Detective Cathy Carruthers. In the male dominated world of hard-boiled detectives, Ames's genre changing Lieutenant Carruthers pioneered a new exciting direction with these fast-paced tales of vice and villainy. Originally published in Mike Shayne Mystery Magazine, Ames’s stories evoke the golden era of short crime...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain a prawo – ebook
Dariusz Szostek
Blockchain to nowa technologia, dzięki której powstało i powstaje wiele nowych fortun, podmiotów gospodarczych (niekoniecznie powiązanych z kryptowalutami), na nim opiera się bitcoin i inne kryptowaluty, smart contracty , tokeny , nowoczesna energetyka, logistyka i wiele najnowszych narzędzi informatycznych. Oczywistym stała się potrzeba zbadania prawnych aspektów tej technologii oraz jej wpływu na...Data dostępności:
Data publikacji:
Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...Data dostępności:
Data publikacji: